Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:44:48 GMT

عادلانه‌سازی یارانه‌ها اقتصاد کشور را نجات می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۶۲۶

عادلانه‌سازی یارانه‌ها اقتصاد کشور را نجات می‌دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری، حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز یکشنبه 22 خردادماه در صحن علنی مجلس طی تذکری با اشاره به ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: ابتدا اقدام عده‌ای وطن‌فروش و خبیث در ساخت فیلم ضد ایرانی را محکوم می‌کنم و از مسئولان ذیربط می‌خواهم عوامل و حامیان داخلی و خارجی این دهن کجی‌ها را به اشد مجازات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دشمنان هم بدانند که خباثت آن‌ها همچون کف روی آب و باطل ظاهر خواهد بود.

وی ادامه داد: واجب می‌دانم به عنوان سرباز ولایت از مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر خود مدال با افتخار انقلابی بودن را به مجلس یازدهم دادند و نمایندگان را همچون فرزندان خود نامیدند، سپاسگزاری کنم و به ایشان عرض می‌دارم فرزندان شما در مجلس شورای اسلامی به دعای خیر حضرتعالی نیاز دارند و تا جان در بدن دارند از آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت آقای رئیسی در هدفمندی یارانه‌ها تشکر می‌کنم. لکن جناب آقای رئیس جمهور مردم جامعه به خصوص قشر متوسط به پایین در تورم و گرانی و در فشار طاقت‌فرسایی قرار گرفتند، اما لازم است یادآوری کنم طرح صحیح عادلانه‌سازی یارانه‌ها یک شمشیر دولبه است؛ اگر صحیح اجرا شود اقتصاد کشور را نجات خواهد داد و در غیر این صورت آسیب به جبران ناپذیری به مردم وارد خواهد کرد.

وی افزود: دولت باید با مردم صحبت کند و مردم را در جریان اقدامات خود بگذارد و از آنان همراهی بخواهد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی برخی از وزرای شما میدانی و عملیات نیستند و فقط در تهران در پشت میز خود نشستند. وزرای شما باید فرماندهان میدان عمل دستورات شما باشند، تذکرات و تغییرات را انجام دهید تا دولت چابک‌تر شود.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: بازتوزیع عادلانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ