Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای گردشگری در استان مازندران که کمتر به آن توجه شده است، وجود جاده جنگلی ساری به کیاسر است.

کیاسر در ۷۰ کیلومتری ساری با تاریخ کهن واقع شده است و مرکز بخش چهاردانگه است. با وجود قابلیت‌های متعدد گردشگری  و تاریخی و همچنین مردمان خونگرم این نقطه از استان مازندران کمتر مورد توجه متولیان در حوزه‌های مختلف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری ایده جشنواره کیاسر، شهر آداب و سنن یکی از اقداماتی است که می‌تواند زمینه معرفی این شهر تاریخی در استان مازندران را فراهم کند.

در همین ارتباط حمید آهنگری کیاسر دبیر برگزاری جشنواره کیاسر، شهر آداب و سنن کهن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای نخستین بار جشنواره‌ای با عنوان معرفی قابلیت‌های تاریخی شهر کیاسر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به همراهی اعضای شورای شهر و شهرداری کیاسر، گفت: بر اساس برنامه روز پنج‌شنبه برگزاری این همایش در دستور کار است.

آهنگری خاطر نشان کرد: معرفی آئین‌های و سنتی‌های بومی شهر کیاسر در برگزاری این همایش در دستور کار دارد و گروه‌های متعددی بر اساس پیش‌بینی انجام شده قرار است سنت‌های بومی مردم این شهر را به معرض نمایش قرار دهند.

وی با اشاره به قدمت تاریخی این شهر، گفت: به جهت وجود مراسم‌های مختلف زمان برگزاری این همایش از صبح تا عصر روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است.

آهنگری با اعلام اینکه در حاشیه برگزاری این همایش بیش از ۸۰ غرفه پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها، تلاش شده که قابلیت‌های بومی و منطقه‌ای در معرض دید قرار گیرد، گفت: برنامه داریم در سال‌های آینده از ظرفیت منطقه چهاردانگه برای برگزاری این همایش نیز استفاده شود.

به گزارش فارس، کیاسر بیش از ۴ هزار نفر جمعیت داشته و مرکز بخش چهاردانگه است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره آداب و سنن چهاردانگه ساری برگزاری این همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود