Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم امید ایران در مورد قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان گفت: در مجموع چهار اردوی طی مدت یک ماه داشتیم که در طول اردوها هم مدام شاهد تغییر بازیکنان بودیم.

به گزارش مشرق، امیر نوری، درباره دلایل ناکامی تیم امید اظهار داشت: متاسفانه بدون وقفه از لیگ داخلی به مسابقات ملی رفتیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون برای بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی خوبی نداشت و تیم نتوانست هماهنگی لازم را پیدا کند. در مجموع چهار اردوی کوتاه مدت داشتیم که در کنار هم به یک ماه هم نمی‌رسید و در طول اردوها هم مدام شاهد تغییر بازیکنان بودیم. فکر نمی‌کنم کسی با یک ماه تمرین، از ما انتظار نتیجه خوبی در رقابت‌های ملی را داشته باشد.

وی افزود: حمایت فدراسیون بسیار ناامید کننده بود؛ حتی لباس‌هایی که در اردو به ما دادند را در انتها پس گرفتند. کمیته جوانان باید رسیدگی جدی‌تری داشته باشد و روند انتخاب‌ حریفان تدارکاتی و بازیکنان را تسریع کند تا زمان کافی برای هماهنگی وجود داشته باشد.

بازیکن تیم امید ایران در خصوص مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی این تیم، بیان کرد: او مربی بسیار خوب، با تجربه و با کادرفنی توانمندی است، اما نمی‌شود تنها با سه بازی روندش را قضاوت کرد. برای مسابقات مقدماتی المپیک حدود یک سال و نیم زمان داریم و مسئولین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا آن زمان دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

حمایت این نیست، بیاییم و ۴ عکس کنار زمین بگیریم/ دنبال رزومه نبودم؛ برای هدایت تیم امید در عمل انجام شده قرار گرفتم

وی برای ادامه کار تیم امید پیشنهاد کرد: تیم‌های اروپایی گزینه‌های مناسبی هستند اما با وجود محدودیت‌های کشور در انتخاب حریفان اگر هماهنگی‌ لازم برای رقابت با کره و ژاپن  انجام شود هم می‌تواند بسیار برای ما مفید باشد.

تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان، میزبان مسابقات رفت که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی دروازه کشورمان در دقیقه ۲۲ باز شد و در ادامه آریا یوسفی در دقیقه ۶۲ موفق به جبران نتیجه شد.

شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک)، در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند که در نهایت از دور پیکارها حذف شدند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند