Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت یک هزار و 500 بسته غذایی گوشت گرم به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توزیع شد.

به گزارش  خبرگزاری آریا از ایلام،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه توزیع این بسته های غذایی، اظهار کرد: در راستای اجرای فعالیت های گسترده ستاد فهما در دهه کرامت، امروز همزمان با  میلاد امام رضا (ع)  تعداد 1500 بسته غذایی گوشت گرم در  استان ایلام توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور تصریح کرد: این تعداد بسته های غذایی  به مناسبت دهه کرامت از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س)  به استان ارسال شده است.

وی افزود: این چهاردهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت گرم است که جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان به همت بچه های مسجدی توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: با هماهنگی های انجام گرفته این تعداد بسته غذایی در بین زنان بی سر پرست در نقاط مختلف استان ایلام توزیع  شد.

حجت الاسلام چراغی پور،  با تقدیر از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: اجرای این طرح  به همت بچه های مسجدی گامی موثر در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی این 14 مرحله  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون قریب به 20  هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است