Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاءالله ابراهیمی گفت: در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری علاوه بر اینکه مصرف بهینه منابع آبی اتفاق می‌افتد میزان تولید نیز افزایش پیدا می‌کند، در سال جاری حدود یک هزار هکتار در چهارمحال و بختیاری اجرای سیستم‌های نوین آبیاری صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین افتتاح طرح سامانه نوین آبیاری تلفیقی ۱۷/۸ هکتاری روستای نصیر آباد بخش گندمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بروجن مشکل جدی منابع آبی دارد لذا اجرای سیستم‌های نوین آبیاری یکی از ضرورت‌های مدیریت بهتر منابع آبی و همچنین بهره‌وری تولید در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری بالغ بر 65 درصد اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری تجهیز شده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یکی دیگر از طرح‌های سیستم نوین آبیاری در شهرستان بروجن افتتاح شد، این طرح در سطحی معادل 18.7 هکتار انجام شده است و 11 بهره‌بردار از آن منتفع می‌شوند.
 
ابراهیمی عنوان کرد:  اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در همه نقاط استان توصیه می‌شود و کشاورزان به سمت اجرای این شیوه آبیاری بیایند تا بتوانیم از منابع آبی محدودی که در اختیار داریم حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری علاوه بر اینکه مصرف بهینه منابع آبی اتفاق می‌افتد میزان تولید نیز افزایش پیدا می‌کند، در سال جاری حدود یک هزار هکتار در چهارمحال و بختیاری اجرای سیستم‌های نوین آبیاری صورت گرفت.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد که هر کدام از شهرستان‌ها که بخواهند سیستم‌های نوین آبیاری را اجرا کنند تامین اعتبار منابع دولتی آن را انجام دهد.
 
ابراهیمی اضافه کرد: امسال برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به ازای هر هکتار بالغ بر 40 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای سیستم های نوین آبیاری چهارمحال و بختیاری کشاورزی چهارمحال جهاد کشاورزی منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری