Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ پاسدار علی اکبر طالب زاده روز یکشنبه در نشست خبری آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم، گفت: در جنگ نرم کنونی دشمن، فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد هدف قرار گرفته و در این شرایط لازم است تا فرهنگ ایثار در بین خانواده‌ها نهادینه شود؛ خانواده از نهاد‌های اصلی مورد هجمه دشمنان می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت مساله جهاد تبیین،گفت: با جهاد تبیین می‌توان توطئه‌های شبانه روزی دشمنان بر علیه فرهنگ ایران اسلامی را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به سلسه یادواره‌های شهدای ارتش در جمهوری اسلامی ایران در قم، گفت: در همین خصوص برنامه‌های مختلفی مانند غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره، ملبس شدن به لباس خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، حضور در جمع خانواده شهدا و ... در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اولین نیروی نظامی بود که در قالب جهاد خودکفایی به مرتبه اطمینان بخشی از ساخت پهبادها، تجهیزات نقطه زن و سایر تجهیزات دست یافته است.

طالب زاده همچنین گفت: هم اکنون به تمام سربازان وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی دست کم یک مهارت جهت خوداشتغالی آموزش داده می‌شود تا مشمولان پس از اتمام دوران سربازی بتوانند جذب بازار کار شوند.

دبیر دومین کنگره شهدای استان قم نیز در ادامه گفت: با وجود اینکه در دوران جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش مقر مستقری در قم نداشت، اما این استان ۵۶۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

علی اکبر خوش گفتار گفت: یادواره گرامیداشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در مرکز تجمعات شهرداری قم برگزار خواهد شد.

خوشگفتار با بیان اینکه یکی از عوامل مهم گمنامی ارتش در قم نبودن مقر رسمی این نهاد نظامی است،گفت: مقدمات اولیه برای راه اندازی دفتر جذب ارتش جمهوری اسلامی در قم در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم