Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیسی‌ها که با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر فصل نقل و انتقالات را توفانی شروع کردند شب گذشته هاشمی‌نژاد، هافبک جوان نفت مسجد سلیمان را نیز به خدمت گرفتند ولی همچنان در خط حمله سرخ‌پوشان جای یک مهاجم تراز اول خالی است. البته در هفته اخیر نام یک مهاجم برزیلی ازسوی برخی از رسانه‌ها در اطراف سرخ‌ها مطرح شده اما بررسی آمار فنی بازیکن برزیلی مد نظر پرسپولیس نشان می‌دهد او هم مانند قبلی‌ها خیلی امیدوار کننده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کاسیانو دیاس موریرا» مهاجم برزیلی باشگاه ویزلای پرتغال که صحبت از حضورش در پرسپولیس شده است، از نظر آماری شرایط امیدوار کننده‌ای ندارد و نتوانسته خود را به عنوان یک مهاجم تراز اول نشان دهد.

بررسی آمار عملکرد او در باشگاه پرتغالی نشان می‌دهد که او در فصل منتهی به ۲۰۲۲، در ۲۵ دیدار تیمش در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که در مجموع ۲۰ بازی را به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده است. البته در مجموع این بازی‌ها، ۱۲ بار تعویض شده و ۵ بار هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

این بازیکن ۳۲ ساله در فصل گذشته ۱۵۹۶ دقیقه برای ویزلا در لیگ برتر پرتغال بازی کرده و در مجموع توانسته ۷ بار گلزنی کند. البته او در فصل گذشته آمار ۹۰ دقیقه بازی در جام حذفی پرتغال را هم در کارنامه دارد و در این جام هم یک گل به ثمر رسانده است. این یعنی پای این مهاجم در فصل گذشته در هر ۲۸۹ دقیقه فقط یک بار به گلزنی باز شده است.

کاسیانوی برزیلی در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ هم همراه با ویزلا در لیگ یک پرتغال آمار بازی دارد. او در این فصل ۲۳۸۸ دقیقه در لیگ یک و ۱۷۲ دقیقه در جام حذفی به میدان رفته که در مجموع ۱۷ بار توانسته گلزنی کند که با این احتساب آمار گلزنی‌اش در دو فصل قبل به هر ۱۵۰ دقیقه یک گل می‌رسد.

این مهاجم برزیلی که در سایت ترنسفرمارک قمیت ۲۰۰ هزار دلاری دارد، از نظر فنی آمار امیدوار کننده‌ای از خود ثبت نکرده و اگر به جمع پرسپولیسی‌ها بپیوندند احتمالا باز هم شاهد مهاجمی بی کیفیتی با هزینه‌های دلاری خواهیم بود.

کد خبر 682782 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس مهاجم برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!