Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۴۰۵ نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و گفت: ۲۵ خردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات سراسری قرآن بوده است.

خلیل همتی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام برای حضور در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال از طریق سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quraniran.ir آغاز شد.

وی از ثبت‌نام ۴۰۵ نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و افزود: ۲۵ خردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات سراسری قرآن بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ خردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآنی بوده است لذا متقاضیان شرکت در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن باید هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ۱۲ رشته برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در این دوره برای اولین بار رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مدیحه‌سرایی و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات اضافه شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی قرائت تحقیق و ترتیل و یکی از رشته‌های تفسیر قرآن کریم اقدام کنند.

همتی با اشاره به نتایج درخشان مفسران کردستانی در مسابقات سال گذشته گفت: به‌ منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: میزبان مرحله کشوری این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ، استان خوزستان و رشته‌های اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی نیز استان قزوین اعلام شده است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: در سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران  طاهره نائبی موحد از حافظان قرآنی کردستان نفر اول رشته حفظ و کویستان صیدی، نفر اول مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن را به خود اختصاص دادند که امیدواریم در سال جاری نیز قاریان و حافظان کردستانی بتوانند در مرحله کشوری این دوره از مسابقات بدرخشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اوقاف و امور خیریه استان کردستان دوره از مسابقات رئیس اداره قرآن اوقاف ثبت نام قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد