Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای محروم از 128 به 200 روستا افزایش می یابد، گفت: اعتبارات مجتمع های آبرسانی در استان 30 درصد افزایش یافته است.

 به گزارش ایران آنلاین ، حسن بهرام نیا در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان با محوریت پروژه آبرسانی به 507 روستا با مشارکت سپاه افزود: خبر خوب اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان که با مشارکت سپاه پاسداران انجام می گیرد از 128 به 200 روستا و رقم اعتبارات نیز از 507 به 800 میلیارد تومان افرایش می‌ یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه خواستار تسریع در انجام پروژه های آبرسانی در استان شد و اظهار داشت: از مجموع 507 میلیارد تومان حدود 267 میلیارد تومان تا پایان سال مالی 1400 باید جذب شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه پیمانکار ساخت مجتمع ها باید به سرعت مشخص و کار خود را آغاز کند، تصریح کرد: در این زمینه مصالح پای کار خریداری شده طبق قانون 70 درصد مبلغ پرداخت می شود.
بهرام نیا خاطرنشان کرد: در آبرسانی اولویت با روستاهای محروم و کم آب است و طی رایزنی انجام شده در مرکز برای افزایش مجتمع‌های آبرسانی اعتبارات این حوزه 30 درصد افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه برای شتاب بخشی به کار آبرسانی باید ابتدا ساخت مخازن آغاز شود، گفت: بعد از این اقدام مصالح خریداری شود و پس از  کارگزاری شبکه ها تا زمان دریافت اتصالات در دستور کار قرار گیرد.
استاندار ایلام با قدردانی از سپاه پاسداران و معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به خاطر همکاری خوب و پیگیری آبرسانی به 128 روستای محروم استان، افزود: مهم ترین هدف این پروژه کار جهادی برای خدمت رسانی بی وقفه به مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روستای دره دول با ۳۰ خانوار سال هاست که با وجود سرچشمه های زیاد اما بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به این چشمه ها مشکل آب آشامیدنی داشتند.

بمنظور رفع این مشکل اداره آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی یک مخزن آب ۵۰ مترمکعبی ساخته و ۴ کیلومتر لوله‌ گذاری از سرچشمه آب سرده این روستا واقع در دل کوهای مجاور این روستا تا مخزن جدید را در دستور کار قرار دادند. 

کار انتقال و نصب لوله ها بصورت جهادی  از یک مسير کوهستانی و بسیار سخت و خطرناک توسط بخشداری و دهیاری ،کارکنان آب و فاضلاب بخش ماژین و همچنین نیروهای مردمی روستا پس از ساعت ها و روزها تلاش طاقت‌فرسا صورت پذیرفت و مردم روستا پس از سال ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره