Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دنیای امروز شبکه‌های اجتماعی جایگاه و پایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و در بسیاری از کشورهای مردم تمایل و علاقه عجیبی به این رسانه‌ها دارند. یکی از مشکلاتی که معمولاً افراد با آن رو به رو می‌شوند این است که شیوه دانلود از اینستاگرام، دانلود از یوتیوب و دانلود از پینترست را نمی‌دانند. یادگیری شیوه دانلود از شبکه‌های اجتماعی مختلف به ما این اجازه و امکان را می‌دهد که محتواهای مورد علاقه خود را در کامپیوتر یا گوشی خود ذخیره کنیم و در صورتی که تمایل داشته باشیم آن محتوا را در کانال یا پیج خودمان منتشر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی مواقع در پینترست محتواهای جذابی منتشر می‌شود و تنها در صورتی می‌توانید از این محتواها استفاده کنید که شیوه دانلود از پینترست را آموخته باشید. در صورتی که شما هم دغدغه دانلود از رسانه‌های اجتماعی را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

دانلود از اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام بیش از یک میلیارد و 130 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و از این رو یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در کل جهان به حساب می‌آید. از بین این کاربران، 71 درصد کمتر از 35 سال سن دارند. اکثر افرادی که در این رسانه فعالیت می‌کنند، جوان هستند و از این رو دنبال انتشار محتواهای خاص و ناب هستند تا بتوانند افراد بیشتری را به سمتا پیج خود جذب کنند و تعداد فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهند.

در صورتی که شما هم گاهی محتوایی در بخش اکسپلور یا یکی از پیج‌های مورد علاقه خود می‌بینید که از نظرتان، جذاب است و می‌تواند برای پیج شما هم مفید باشد، کافی است شیوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید تا بتوانید هر محتوایی که تمایل دارید را از این رسانه دانلود کنید. برای یادگیری روش دانلود از اینستاگرام کافی است به لینک زیر مراجعه کنید:

https://hamyar.co/how-to-download-from-instagram/

چند روش برای دانلود از اینستاگرام

برای دانلود از اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

اگر بخواهید با استفاده از گوشی هوشمند خود، محتواهای جذاب اینستاگرام را دانلود کنید، یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌ها این است که از تلگرام کمک بگیرید. اپلیکیشن Easy Downloader for Instagram هم برای گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه شده است که کار دانلود از اینستاگرام را برای شما خیلی آسان می‌کند. اپلیکیشن دیگری که در این زمینه به بازار عرضه شده، InSaver نام دارد که برای سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس به بازار عرضه شده و دارندگان گوشی آیفون هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. اگر بخواهید با استفاده از کامپیوتر خود محتواهای جذاب اینستاگرام را دانلود کنید، می‌توانید از افزونه‌ای به نام Image Downloader استفاده کنید که روی مرورگر کروم شما می‌نشیند و تصاویر مورد نظر شما را دانلود می‌کند.

سایت همیار آکادمی کلکسیونی از آموزش‌های رایگان در مورد اینستاگرام دارد که با مطالعه این آموزش‌ها می‌توانید کلی ترفند یاد بگیرید و استاد اینستاگرام شوید.

دانلود از یوتیوب

یوتیوب هم یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی خارق العاده است که در زمینه‌های مختلف، محتوا دارد. این پلتفرم از سال 2005 تاکنون دارد با قدرت کار می‌کند و از سال 2006 به بعد هم مالکیت این مجموعه پردرآمد در اختیار شرکت گوگل بوده است. تعداد کاربران فعال این پلتفرم، 2 میلیارد نفر در ماه است و آخرین تحقیقاتی که انجام شده است نشان می‌دهد که این پلتفرم بیش از 30 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. هر روز در رسانه ویدیویی یوتیوب، کاربران به صورت میانگین 5 میلیارد ویدیو را تماشا می‌کنند.

در صورتی که شما هم به ویدیوهای یوتیوب علاقه مند هستید و دوست دارید آن‌ها را دانلود و در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید. در این لینک، روش‌های مختلفی برای دانلود از یوتیوب بیان شده است:

https://hamyar.co/how-to-download-videos-on-youtube/

در ادامه این بخش، به چند مورد از معروف‌ترین و بهترین روش‌های دانلود از یوتیوب اشاره شده است:

آشنایی با چند مورد از روش‌های دانلود از یوتیوب یکی از بهترین روش‌های دانلود از یوتیوب استفاده از اکانت Youtube Premium است. این روش کاملاً قانونی است و هیچ پیگرد قانونی به همراه ندارد. البته اگر این اکانت را خریداری کنید، دیگر یوتیوب با نمایش مداوم و پشت سر هم تبلیغات، شما را حین تماشای ویدیوها آزار نمی‌دهد. توجه داشته باشید که استفاده از فضای موسیقی (Youtube Music) در اکانت پرمیوم کاملاً آزاد است. استفاده از نرم افزار 4K Video Downloader که یکی از بهترین نرم افزارها برای دانلود ویدیو از یوتیوب به حساب می‌آید و برای سیستم‌ عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس به بازار عرضه شده است. این نرم افزار منحصر به دانلود از یوتیوب نیست و با استفاده از آن می‌توانید از سایر سایت‌ها هم ویدیو دانلود کنید. این نرم افزار کاملاً رایگان است و در صورتی که کسی بخواهد اکانت پرمیوم این پلتفرم را بخرد، با پرداخت مبلغی مناسب می‌تواند این کار را انجام دهد. یکی دیگر از روش‌های خوبی که برای دانلود از یوتیوب وجود دارد، استفاده از VLC Media Player است. این نرم افزار برای موبایل و کامپیوتر به بازار عرضه شده است و از تمام سیستم عامل‌ها هم پشتیبانی می‌کند. با این نرم افزار می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با فرمت‌های مختلفی دانلود کنید. یکی از آسان‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌ها برای دانلود از یوتیوب، استفاده از سایت QDownloader است. برای دانلود از این سایت کافی است لینک مربوط به ویدیوی خود را در کادر این سایت قرار دهید تا ویدیو خیلی راحت دانلود شود. توجه داشته باشید که این روش برای دانلود از اینستاگرام هم مناسب و کاربردی است. دانلود از پینترست

یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی که از سال 2010 تاکنون دارد فعالیت می‌کند، پینترست است. این رسانه 433 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که تعداد این کاربران در سال‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش یافته است و این مسئله نشان می‌دهد که این رسانه برای خیلی از افراد، جذاب و تحسین برانگیز است. در پینترست انواع و اقسام محتوا خصوصاً تصویر و ویدیو، وجود دارد و اتفاقاً بسیاری از این محتواها ناب و کم‌نظیر است؛ یعنی واقعاً نمی‌توانید نمونه آن را در اینستاگرام یا سایر رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید. در صورتی که شما هم دنبال تصاویر منحصر به فرد و یونیک برای انتشار در صفحات خود در رسانه‌های اجتماعی هستید، پینترست پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما دارد. در صورتی که شما هم وارد پینترست شدید و محتوایی به چشمتان خورد که دوست داشتید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و شیوه دانلود از پینترست را یاد بگیرید:

https://hamyar.co/how-to-download-from-pinterest/

همیار آکادمی؛ مرجعی برای آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

همیار آکادمی به عنوان یک مجموعه آموزشی تلاش می‌کند که فرهنگ راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی را به مخاطبان آموزش دهد. یکی از دوره‌های ارزشمند این مجموعه، دوره کسب درآمد از اینستاگرام است که توسط آقای علی حاجی محمدی، موسس همیار آکادمی تدریس می‌شود. او در این دوره تمام نکات لازم برای موفقیت در اینستاگرام را آموزش می‌دهد. با شرکت در این دوره می‌توانید خیلی زود به درآمد پایدار برسید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره کسب یا در آن ثبت نام کنید، کافی است وارد وب‌سایت همیار آکادمی شوید و از بخش فوقانی سایت، به قیمت دوره‌های آموزشی بروید و در نهایت روی دوره کسب درآمد از اینستاگرام کلیک کنید.

کد خبر 1640528

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانلود از اینستاگرام برای دانلود رسانه های اجتماعی دانلود از پینترست بازار عرضه شده شبکه های اجتماعی دانلود از یوتیوب شیوه دانلود نرم افزار یکی از بهترین دانلود کنید رسانه ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان