Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با گروه‌های مخالف سوری مورد حمایت آنکارا در حومه شهر "منبج" درگیر شدند.

‌به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، جمال ابو جمعه، فرمانده شورای نظامی "الباب" (در حومه شرقی حلب) خاطرنشان کرد، این شورا روز گذشته تلاش گروه‌های سوری وابسته به ترکیه برای نفوذ به یکی از مراکز آن در روستای "الحوته" واقع در غرب شهر منبج را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود، آسمان این منطقه شاهد پرواز جنگنده‌های روسیه در ارتفاع کم بر فراز روستاها و خطوط مقدم واقع در نقاط تماس با گروه‌های سوری و نیروهای ترکیه‌ای مستقر در طرف مقابل بود.

در همین راستا، یک منبع نظامی در نیروهای مورد حمایت ترکیه اعلام کرد، درگیری‌های شدیدی با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین بین گروه‌های مورد حمایت ترکیه و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در محورهای مناطق "البوغاز" و "الحلونجی" در نزدیکی منبج واقع در شمال شرقی حلب رخ داد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، گروه‌های مخالف سوری در جریان این درگیری‌ها با موشک‌ها و راکت‌ها، یک مقر نظامی در برج "السیریتل" واقع در منطقه "الحلونجی" را هدف قرار دادند که در نتیجه آن این مقر تخریب و شماری از نیروهای سوریه دموکراتیک کشته و زخمی شدند.

پیشتر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، ارتش این کشور قصد دارد عملیات نظامی ضد "تروریسم" را در مرزهای این کشور انجام دهد.

وی همچنین گفت: ما اقدامات جدیدی را برای تکمیل منطقه امن در عمق ۳۰ کیلومتری شمال سوریه اتخاذ می‌کنیم. اولویت در عملیات نظامی مناطقی است که از طریق آن به مناطق تحت سیطره ارتش ترکیه حمله صورت می‌گیرد.

نیروهای سوریه دموکراتیک در واکنش به اظهارات رجب طیب اردوغان درباره تصمیم این کشور برای انجام عملیات نظامی در مرزها با سوریه اعلام کردند: هدف ترکیه از تشدید اوضاع در شمال سوریه برهم زدن ثبات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروهای سوریه دموکراتیک شهر منبج سوریه نیروهای سوریه دموکراتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه