Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز کشاورزی بدون دانش روز قابل توجیه نیست گفت: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در دیدار محمد خیراندیش مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با وی با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: استان کرمان یک استان کشاورزی و باغداری است و به‌عنوان یک قطب در کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خشکسالی سال‌های اخیر باعث خشک شدن برخی باغات و مزارع استان کرمان شده است گفت: با این وجود همچنان کشاورزی در استان به‌عنوان یک مسئله اساسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کمبود آب در استان کرمان یک بحران است و در این شرایط باید از منابع آبی موجود استفاده بهینه کرد، افزود: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و چهره‌های دانشگاهی برای کشاورزی با علم روز باید بهره‌گیری کرد، ادامه داد: مدیریت آب و خاک در استان کرمان یک اصل است که باید مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی باشد.

7 هزار میلیارد تومان از جرائم بانکی کشاورزان در استان کرمان بخشیده شدعدم الگوی کشت مناسب و کمبود صنایع تبدیلی بلای جان کشاورزان جنوب استان کرمان / کاشت یکسان و زیان تولید کننده نگران کننده است

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه امروز کشاورزی بدون دانش روز قابل توجیه نیست گفت: اینکه هنوز محصول کشاورزی بر روی دست کشاورز در استان کرمان بماند یک ضعف است و باید مدیریت شود تا از هدررفت منابع جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مسئولیت بسیار سنگینی در تامین مواد غذایی مردم به عهده داشته و البته ارزش معنوی بالایی هم دارد، افزود: دولت آقای رئیسی آمده تا مشکلات کشور را تا جایی که امکان دارد برطرف کند و همه باید در این زمینه کمک کنیم.

انتهای پیام/511/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی استان کرمان کشاورزی استان کرمان استان کرمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد