Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رامبد جوان ، بازیگر، مجری و کارگردان مشهور سینما و تلوزیون است. از کارهای معروف رامبد جوان، می‌توان به خندوانه، مسافران و ورود آقایان ممنوع اشاره کرد. رامبد جوان پس از به دنیا آوردن فرزندش در کانادا مورد انتقاد زیادی قرار گرفت. این انتقادها به این علت بود که رامبد جوان در برنامه خندوانه مردم را به میهن پرستی دعوت می‌کند اما فرزندش را در خارج از کشور به دنیا می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامبد جوان اخیرا در یک مصاحبه کوتاه پاسخ داد که من اصلا و ابدا گرین کارت ندارم!

رامبد جوان، کارگردان و مجری «خندوانه»، به مناسبت هشت سالگی این برنامه، ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در بخشی از این ویدیو، با اشاره به منتقدان «خندوانه» گفت: «طبیعی است هر حرکت و عملکردی مخالف و منتقد دارد. خیلی هم خوب است. منتقدها کمک می‌کنند آدم بتواند مسیرش و جلوترش را بهتر ببیند و به خاطر این‌که آن‌ها به عملکرد تو انتقاد می‌کنند و وقتی تو به پشت سرت نگاه می‌کنی، فرصت پیدا می‌کنی که قدم‌های بعدی‌ات را یا دقیق‌تر یا به همان شکل برداری و یا تغییراتی بدهی و به جلو بروی.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران کانادا گرانی مسافران مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های اخیر و همزمان با کاهش نوسانات ارزی و تخلیه هیجانات کاذب از بازار، برخی نمایندگان در اظهارنظر‌هایی عجیب سعی در تخریب ارزش پول ملی کشورمان دارند.

البته که انتقاداتی به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی وارد است، ولی نباید فراموش کرد که آنچه در هفته‌های اخیر موجب افزایش قیمت ارز شد، تشدید تنش‌های سیاسی در منطقه بود و با آرام شدن فضا از شدت نوسانات ارزی هم کاسته شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر