Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوجبلاغ را با این نام می‌شناسند، ننه بتول. مادر شهیدی که زمانی معروف‌ترین شکسته‌بند استان البرز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ساوجبلاغ را با این نام می شناسند، ننه بتول. مادر شهیدی که زمانی معروف ترین شکسته بند استان البرز بود.

زنی که ۶۰ سال با جا انداختن در رفتگی ها، مردم را شفا داده و سلامتی را به آنها برگرداند تا از گوشه و کنار کشور برای مداوا راهی منزلش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    ۹ ساله بود که هنر شکسته بندی را از پدرش به ارث برد و سال ها مرهمی شد بر دردهای مردم، خدا را هم به دلیل این نعمت شکر می کرد.   زمان گذشت تا اینکه ننه بتول چشم از جهان فروبست، اما چراغ این هنر نه تنها خاموش نشد بلکه به دخترش شمسی حشمی پور رسید.     وی که این روزها همانند مادرش به درمان مردم می پردازد، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۱۰ سال در کنار ننه بتول به بیماران خدمت می کردم.   از دردهای سیاتیک تا کمردرد، در رفتگی مچ پا، شکستگی، دردهای کتف و کمر را درمان می کنیم و من نسل پنجم خانواده شکسته بند هستم.       البته سید مرتضی غفوری پسرم که وی هم به درمان بیماران مشغول است نسل ششم این خانواده بوده و دردهای مردم را درمان می کند.   از دروازه بان تیم ملی سابق تا بازیکنانی که لژیونر شده اند به ما مراجعه کرده و درمان شده اند، حتی پزشکان هم برای مداوا نزد ما می آیند.   درب خانه مادرم تا ۸۸ سالگی روی مردم باز بود، هر کسی که وارد منزلش می شد با روی گشاده آن را پذیرش می کرد و به مداوا می پرداخت.   در ادامه ویدئویی را مشاهده می کنید که شمسی حشمی پور از کار خود و خاطراتش با ننه بتول به خبرنگار "تیتریک" می گوید:   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها