Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادیا صداقت در نشست کمیته امور بانوان و خانواده که به برنامه‌های امور بانوان در سال جاری اختصاص داشت، گفت: توجه به اشتغال زنان خودسرپرست از جمله برنامه‌های حوزه بانوان در سال ۱۴۰۱ است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تشکیل صندوق‌های خرد در مناطق مختلف استان گفت: به همت صندوق کارآفرینی امید ۱۳۰ صندوق خرد در استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم توجه به سلامت و نشاط اجتماعی در میان بانوان تاکید کرد و از اجرای کارگاه‌های اجتماعی توسط سمن‌ها خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری امور بانوان اعتبار خوبی برای بخش‌های اقتصادی جذب کرده که متقاضیان می‌توانند با معرفی دفتر امور بانوان از تسهیلات ۴ درصدی صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شوند.

صداقت با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش محصولات صنایع دستی بانوان گفت: اعتبار احداث این بازارچه تامین شد اما با مشکل زمین مواجه شدیم و همین موضوع باعث برگشت خوردن اعتبارات شد تا کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور باشد که فاقد بازارچه صنایع دستی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از شهرهای استان فاقد پارک بانوان هستند، گفت: برش استانی نقشه فرهنگی کشور در صورت تصویب تهیه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه‌های استان برای کمک به جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: تسهیلات مسکن به خانواده‌هایی که دارای سومین فرزند شود اعطا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از امر مقدس ازدواج، برای زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از آبان ۱۴۰۰ به بعد بود تسهیلات در نظر گرفته شد که ۱۶ نفر برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی به بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بازارچه بانوان امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏