Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:15:43 GMT

کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۱۳۸

کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی ضروری است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، بازنگری در سیاست‌ها و کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی لازم است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان کرمان به همراه حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی، خلیلی نژاد معاون اجرایی و جمعی از مدیران ستاد استان با دکتر فداکار استاندار کرمان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه، معین الدینی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مراکز و واحدهای استان، دانشگاه پیام نور را بزرگترین دانشگاه دولتی کشور توصیف کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با بومی گزینی، ضمن تلاش در جهت تحقق عدالت آموزشی، کاهش قابل ملاحظه ای در هزینه های تحصیلی خانواده ها ایجاد کرده و با محتوا محور بودن و سنجش های استاندارد، باعث افزایش کیفیت آموزشی و موفقیت های چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع تحصیلی بالاتر شده است.
فداکار استاندار کرمان در ادامه این جلسه بر به روز بودن و استفاده از فناوری های نوین در پشبرد اهداف علمی دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور یک ظرفیت خوبی برای استان کرمان است و ما آماده هرگونه همکاری در مسیر پیشرفت اهداف این دانشگاه هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، بازنگری در سیاست ها و کیفی گرایی در عرصه آموزش عالی وجود دارد و لازم است، پیگیری های لازم برای جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام دانشگاه صورت گیرد و ضمن هماهنگی با سازمان مرکزی دانشگاه و با توجه به اولویت بندی آنها، از ظرفیت معین های اقتصادی برای حل برخی مشکلات واحدهای جنوب استان استفاده شود.
همچنین در این جلسه فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی استان ضمن اشاره به بازدید های انجام شده از واحدهای جنوب استان، بر حل مشکلات این واحدها از طریق معین های اقتصادی و بودجه های محرومیت زدایی تاکید و ابراز امیدواری کرد با نظر مساعد استاندار محترم  شاهد رفع مشکلات این واحدها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش عالی استاندار كرمان دانشگاه پیام نور کرمان استانی علمی و آموزشی دانشگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور