Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@17:12:59 GMT

بازار سرمایه سبز پوش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۳۴۸

بازار سرمایه سبز پوش شد

بازار بورس بر خلاف روز‌های گذشته، در دومین روز کاری هفته جاری با رشد بیش از ۱۴ هزار واحدی روند صعودی را در پیش گرفت.

 گروه بورس بازارنیوز؛ شاخص کل بورس امروز با ۱۴ هزار و ۸۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۳۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۶۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۱ هزار و ۴۲۸ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازار ۴۲۳ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال انجام شد. پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.


ورود دوباره فرابورس به کانال ۲۱ هزار واحد


شاخص کل فرابورس هم امروز با ۹۲ واحد افزایش دوباره وارد کانال ۲۱ هزار واحد شد و رقم ۲۱ هزار و هفت واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۶۷ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال انجام شد. پلیمر آریاساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سرمایه گذاری صباتامین، پتروشیمی تندگویان، نفت ایرانول و بهمن دیزل نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل داروسازی دانا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

 

پایان پیام//

برچسب ها: بازار بورس ، بازار سرمایه ، تالار شیشه ای ، سازمان بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Rbw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازار بورس بازار سرمایه تالار شیشه ای سازمان بورس هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود