Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای دیدار صنعت‌نفت آبادان و هوادار تهران را صادر و تیم آبادانی را برنده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان به عنوان تیم میزبان و تیم هوادار تهران به عنوان تیم میهمان از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که قرار بود در تاریخ دوازدهم خردادماه در شهر آبادان برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم هوادار، این دیدار انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأی کمیته انضباطی در خصوص این دیدار به شرح زیر اعلام شد:

کمیته انضباطی پس از دعوت از مدیران دو تیم جهت استماع دفاعیات آن‌ها و ارائه مستندات و مدارک اعلام کرد: با توجه به مقررات و آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر مصوب ۱۳۹۸ هیچ اشاره‌ای به کیفیت نوع وسیله‌نقلیه برای تیم میهمان نشده و صرفاً هزینه‌های وسیله به عهده باشگاه میزبان است.

ضمن اینکه تیم میزبان با توجه به شرایط زمانی حاکم بر شهر آبادان در زمان حضور تیم میهمان در این شهر تمام تلاش و مساعی خود را جهت اعزام تیم میهمان به شهر مسجدسلیمان به کار گرفته است هر چند که اعزام تیم میزبان با دو دستگاه اتوبوس VIP در تاریخ یازدهم خردادماه به شهر مسجدسلیمان نمی‌تواند دلیلی بر الزام باشگاه صنعت‌نفت بر تهیه دستگاه اتوبوس مشابه برای تیم میهمان باشد.

بر همین اساس تشخیص درجه مسئولیت به منظور تحمیل بار تنبیه انضباطی بر عهده اعضای کمیته انضباطی بوده و بنا به مستندات و مدارک ارائه شده و شرایط اوضاع و احوال وفق ماده ۶۲ مقررات انضباطی تیم هوادار را مسئول عدم برگزاری مسابقه به دلیل امتناع از سفر به شهر مسجدسلیمان شناخته شده و لذا با اعلام بازنده نمودن تیم هوادار با نتیجه سه بر صفر اعلام می‌دارد با توجه به اینکه تیم هوادار به احترام مردم آبادان به آن شهر سفر نموده و این حضور نشان‌دهنده اراده این باشگاه جهت انجام مسابقه در مقابل تیم صنعت‌نفت آبادان بوده با اعلام مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات انضباطی، تیم هوادار را به جریمه نقدی ۱۰ میلیون ریال محکوم شد.

این رأی وفق مقررات در خصوص جریمه نقدی قطعی بوده و خصوص نتیجه ظرف مدت هفت‌روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته محترم استیناف است.

کد خبر 581337

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان هوادار تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته انضباطی تیم هوادار تیم میهمان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران