Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@14:31:39 GMT

موافقت با صدور پروانه نمایش یک فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۴۸۶

موافقت با صدور پروانه نمایش یک فیلم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم ستون ۱۴ به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم خان و کارگردانی امیرحسین همتی با رده بندی ۱۵+ موافقت کرد.

برچسب‌ها سینمای ایران پروانه نمایش شورای پروانه نمایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران پروانه نمایش شورای پروانه نمایش سینمای ایران پروانه نمایش شورای پروانه نمایش پروانه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ماهی بدون پروانه در این شهر ممنوع شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تخم‌ریزی ماهی ها، ماهیگیری با قلاب و هر ابزار دیگر در رودخانه های این شهرستان بدون صدور پروانه ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

محمد رضا سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه صیادان در رودخانه های مرداب و خواجه کری آستارا ماهیگیری می کنند و در مقابله با این کار غیرقانونی، سدهای غیر مجاز از رودخانه های شهرستان آستارا جمع و ضبط شد، اظهار کرد: دریافت پروانه صید با قلاب در محدوده رودخانه های آستارا صادر خواهد شد و هر گونه صید ماهی بدون صدور پروانه غیره قانونی بوده و با نظارت محیط بانان برخورد های قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معمولاً تخم ریزی ماهیان رود کوچ از نیمه اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: صید ماهی به استفاده از انواع تور و دسته جمعی ممنوع است و در مدت مذکور صید ماهی با قلاب نیز ممنوع می باشد.

وی این زمان را فرصتی برای آبزیان دریای خزر و ماهیان دانست تا امکان تخم ریزی و تولید مثل را از دست ندهند.

سلامی تصریح کرد: تمامی رودخانه‌های شهرستان آستارا که مکان تخم ریزی ماهیان هستند، از سوی محیط بانان کنترل و محافظت می شوند.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا در صورت مشاهده متخلفین ابزار آلات و کشفیات آنان ضبط می‌شود.

وی از ماهیگیران آستارایی خواست فرصت تخم ریزی را به ماهیان بدهند تا این ماهیان ذخائر خود را برای سال آینده در رودخانه و دریای خزر بازسازی کنند.

فصل تخم ریزی ماهی ها از اوایل اسفند تا خردادماه است و ماهی های مولد یا رودکوچ برای تخم ریزی از دریا به رودخانه ها (از آب های شور به آب های شیرین) مهاجرت می کنند و صیادان با ساخت سد کلهام با چوب و قرار دادن تور و قفسی در انتهای آن، ماهی ها را صید می کنند. شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان قرار دارد و دارای ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی و پنج رشته رودخانه اصلی است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904686

دیگر خبرها

  • صید ماهی بدون پروانه در این شهر ممنوع شد
  • رکورد صدور پروانه در بافت فرسوده کشور شکست
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • دادگاه لاهه و دوراهی حق‌گرایی و غرب‌گرایی
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴