Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:02:39 GMT

دستگیری مدافع بوندس‌لیگایی به اتهام تجاوز جنسی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۴۹۶

دستگیری مدافع بوندس‌لیگایی به اتهام تجاوز جنسی

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته، قاضی مرکز شماره 4 ایبیزا دستور زندانی شدن دو جوان آلمانی را به اتهام تعرض جنسی صادر کرد. بر اساس این گزارش، متهمان پنج‌شنبه گذشته پس از شکایت زنی که مدعی تجاوز جنسی در ویلایی در سنت جوزپ شده بود، دستگیر شدند.

همان‌طور که روزنامه ایبیزا و فورمنترا گزارش کردند، این اتفاق در سحرگاه چهارشنبه در ملکی واقع در نزدیکی کووا سانتا، در کنار جاده سن جوزپ رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر تایید شده است که دختری 18 ساله برای طرح شکایت تجاوز جنسی به مراجع قضایی مراجعه کرده است. این زن در بیمارستان "Can Misses" تحت درمان قرار گرفته است.

شاکی ادعا کرده است که دو مرد او را مجبور به برقراری رابطه جنسی در ویلایی محل اقامت خود کردند. این دختر با ملیت اسپانیایی تصریح کرد که آن دو نفر آلمانی بودند. پلیس قضایی پس از طرح شکایت، خیلی زود متهمان را شناسایی کرد.

این روزنامه با وجود نداشتن نام عاملان این جنایت، تصریح کرده است که آنها دو فرد 25 ساله هستند. یکی از آنها متعلق به یک باشگاه معتبر دسته اول آلمان است.

باشگاه اشتوتگارت تایید کرد
باشگاه آلمانی با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خود نام فوتبالیستی که در تعطیلات دستگیر شده را فاش کرد. او آتاکان کارازور است. در بیانیه توضیح داده شده که بازیکن منکر هرگونه عمل مجرمانه شده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی