Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت در حاشیه دهمین جلسه ستاد مبارزه با کالا‌های قاچاق و تقلبی، گفت: عزم دولت در مقابله با کالای قاچاق و تقلبی جدی است و اگر درجایی برخلاف این مسیر اقدام شود، ناچار به برخورد سلبی هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برادران؛ معاون وزیر صمت در حاشیه دهمین جلسه ستاد مبارزه با کالا‌های قاچاق و تقلبی گفت: باوجود این‌که میل باطنی ما این است که با اطلاع‌رسانی و سیستم سازی، کار‌ها انجام‌شده و نیاز به برخورد در سطح عرضه نباشد، اما هنوز حجم زیادی از کالای قاچاق و تقلبی راداریم که در این رابطه همکاری با مجموعه‌های انتظامی به‌ویژه نیروی انتظامی، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در روز جمعه با انبار‌های مجموعه‌هایی که کالا‌های قاچاق داشتند و از قبل رصد شده بودند برخورد شد و دریکی از این انبار‌ها علاوه بر کالا‌های قاچاق، کالا‌های تقلبی در حوزه لوازم‌خانگی نیز وجود داشت که در آن‌جا کالا‌ها را بازسازی و برند‌های مختلف خارجی را روی کالا نصب می‌کردند که این نشان می‌دهد متخلفان از هیچ‌گونه تخلفی ابا ندارند و علاوه بر کالای قاچاق، کالای تقلبی و غیراستاندارد هم عرضه می‌کنند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ادامه داد: افرادی که اصرار به قانون‌شکنی و ارائه کالای قاچاق و تقلبی دارند بدانند که عزم دولت در مقابله با این مجموعه جدی است و ما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در وزارت صمت و با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالای کشور به‌صورت مستمر آن‌ها را رصد می‌کنیم.

برادران یادآور شد: مردم نیز می‌توانند با خرید آگاهانه و گزارش مواردی که احساس می‌کنند تقلبی صورت گرفته و یا کالای قاچاق و غیراستانداردی عرضه‌شده با گزارش موارد به تلفن ۱۲۴، به ما کمک کنند و همکاران ما در بازرسی صمت در تمامی استان‌ها به‌طور حتم رسیدگی کرده و در صورت لزوم مجموعه‌های متخلف، پلمپ خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت صمت قاچاق کالا کالا های قاچاق ستاد مبارزه قاچاق و تقلبی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل