Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته اما با تمام توان از استاندار کردستان و منصوبانش در استان دفاع کرده تا کشور و استان پیشرفت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی عصر امروز در دیدار با جمعیت پیشرفت و عدالت استان کردستان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)؛ بر ضرورت دوری از غیبت و بدخواهی دیگران تاکید کرد و  اظهار داشت: عاقل کسی است که به هر کسی برسد، آن فرد را از خود بالاتر بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جلسه پیش جلسه‌ای نداشت و تکرار حرف‌ها و نبود انسجام سخنرانان از جمله نقض این‌ نشست بود، گفت: انتظار می‌رفت بیشتر به بحث پیشرفت و عدالت پرداخته می‌شد، اگر می‌خواهیم به کسی برنامه‌های ارائه بدهیم باید مدون، دارای محتوا و از قبل برنامه‌ریزی شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جلساتی که اهم آن دردل باشد، خروجی چندان قابل قبولی نخواهد داشت، تصریح کرد: باید برای حل مشکلات برنامه و راهکار ارائه داد.

وی بر ضرورت دوری از تکرار مطالب تکراری تاکید کرد و افزود: مطالب محتوایی برای حل مشکلات استانی ارائه شود.

پورذهبی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم بزرگترین گناه است، بیان کرد: گرچه شاید مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشته باشد اما در همه بخش‌ها که این‌گونه نیست، رئیس‌جمهور رسما در محضر معظم‌له از پرداخت 54هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته خبر داد که این به معنای کار و تلاش اشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت روراستی افراد و رعایت اخلاق خاطرنشان کرد: بنده در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته اما با تمام توان از استاندار کردستان و منصوبانش در استان دفاع کرده تا کشور و استان پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای حزب‌اللهی باید برنامه و راهکار ارائه دهند، ادامه داد: امیدواریم در دولت سیزدهم کارها به‌خوبی پیش برود، کما اینکه موفقیت دولت دوازهم هم جزو آرزوهایمان بود تا مردم نفس تازه‌ای می‌کشیدند.

احیای طرح‌های نیمه‌تعطیل و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی دو برنامه مهم و اساسی دولت سیزدهم استقالیباف خواستار شد؛ اهتمام جدی‌تر دیوان محاسبات در حسابرسی شرکت‌های دولتی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید همه با هم‌امید را به جامعه تزریق کنیم، ابراز داشت: آیت‌الله رئیسی یک فرد مخلص و حرکت و رویکردش بیانگر امیدواری است. امیدواریم با حضور برادران و خواهران انقلابی مشکلات کنونی برطرف و کردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است