Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به خروج یک قطار باربری در روز چهارشنبه هفته گذشته از ریل اظهار کرد:  به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری و نیز بررسی کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، مقداری بررسی روند این ماجرا طولانی شده است.

سرپرست فرمانداری سرخس بدون اشاره به جزئیات دقیق از حادثه خروج قطار از ریل و میزان خسارت وارده به قطار باربری و خط راه آهن ترانزیتی و بین المللی مشهد ـ سرخس افزود: اگرچه پیش از این تردد قطار مسافربری در این مسیر محدود شده بود، اما به منظور رفع آسیب دیدگی خط آهن حرکت قطار مسافربری طی امروز و فردا لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه وقوع پدیده ریزگردها و همزمانی آن با بارندگی های اخیر موجب افزایش رسانایی خط آهن شده است، خاطر نشان کرد: وقوع حادثه در مسیر دارای پیچ و اختلاف سطح ریل و سطح زمین موجب خسارت بیشتر در این حادثه به خط آهن شده است.

این گزارش حاکی است، تاکنون اداره کل راه آهن خراسان رضوی در خصوص حادثه خروج قطار باربری اطلاع رسانی نکرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه قطار قطار باری قطار مسافری قطار باربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد