Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:47:01 GMT

خداحافظی «ایراندوست» از تیم ملی فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۳۲۲۹

خداحافظی «ایراندوست» از تیم ملی فوتبال زنان

به گزارش ایرنا، مریم ایراندوست در صفحه مجازی خود نوشت:

از تمام عزیزانی که در یکسال گذشته کنار من بودند و همواره من را حمایت کردند، سپاسگزارم. خوشحالم که فوتبال زنان هواداران میلیونی خود را پیدا کرد و از این به بعد مریم ایراندوست‌های زیادی هستند که سکوت نمی‌کنند.

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات پیش رو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلام مجبورم خداحافظی کنم و به خاطر موفقیت دختران ایران سکوت! اما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. دوست‌دار شما مریم ایراندوست.

مریم ایراندوست از ابتدای سال ۱۴۰۰ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انتخاب شد و موفق شد با این تیم به جام ملت‌های آسیا صعود کند و با یک تساوی بدون گل برابر هند و ۲ شکست برابر چین و چین تایپه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

برچسب‌ها مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان مریم ایراندوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود