Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار ثبت‌شده در گیشه حکایت از افزایش استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» همزمان با فروش بلیت نیم‌بها برای این فیلم در روز ولادت امام رضا (ع) دارد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استقبال از فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در روز میلاد امام رضا (ع) نشان از تأثیر فروش بلیت نیم‌بها در استقبال از فیلم‌های در حال اکران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی که به مناسبت روز تولد امام هشتم، بلیتش در سینما‌های سراسر کشور نیم بها عرضه شد، با تعداد مجموع مخاطب ۴ هزار و ۵۸ نفر توانست دومین فیلم از نظر مخاطب در جدول اکران باشد.

این فیلم با فروش ۸۵ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان سومین فیلم موفق در گیشه بود.

بنابر اعلام دفتر پخش تصویر شهر، مجموع فروش این فیلم که اکرانش از چهارشنبه آغاز شده طی چهار روز به رقم ۲۴۹ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است.

استقبال از عرضه بلیت نیم‌بهای فیلم «بدون قرار قبلی» باردیگر گمانه‌زنی درباره تأثیر افزایش قیمت بلیت سینما‌ها تا بیش از ۴۵ هزار تومان در کاهش استقبال از فیلم‌های در حال اکران را تقویت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بلیت نیم بها فیلم سینمایی فیلم بدون قرار قبلی سینمای ایران بدون قرار قبلی بلیت نیم بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است