Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته بود بعد از این نشست در جمع خبرنگاران، گفت: به سوالات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره صدور قطعنامه شورای حکام آژانس گفتگو شد.

وی افزود: ایران در برابر رفتار مبتنی بر منطق طرف مقابل در چارچوب منطقی، ابتکارات و ایده های خود را ارائه و به آن عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه تاکید کرد: هرگاه طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی کرده، از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا بداند، منافع و آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است و در این زمینه به تمام تلاش خود ادامه می دهیم.

امیرعبداللهیان گفت: امیدواریم در مجموعه اقداماتی که برای بازگرداندن همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای موسوم به برجام انجام می‌شود، اقتدار کشور، مطالبات و انتظارات مردم و نحوه پیگیری آن حفظ شود؛ مردم همواره ضمن اینکه بر حفظ کامل حقوق کشور در عرصه بین الملل تاکید دارند اما حفظ این حقوق را با رعایت همه خطوط قرمز از ما مطالبه می کنند.

کد خبر 5512633

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان برجام مذاکرات وین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران مجلس شورای اسلامی حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران هندوستان سازمان انرژی اتمی دولت سیزدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ونزوئلا امور خارجه ایالات متحده امریکا حسین امیر عبداللهیان آژانس بین المللی انرژی اتمی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا

وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که همراه با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه "اومااویا" که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد». 

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رئیسی به پاکستان نوشت: «پیش از آن رئیس‌جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند».

او در پایان نوشت: «اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و به‌طور خاص در فضای مجازی به شکل کم‌سابقه‌ای مشهود بود».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان