Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران از احداث آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه‌های عراق با جذب سرمایه سرمایه‌گذاران کویتی در عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید زارع، رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران درباره نتایج سفر هیأت دانشگاهی دانشگاه تهران به عراق، با اعلام این خبر گفت: در نتیجه رایزنی‌هایی که با سفرای جمهوری اسلامی ایران در عراق و کویت حاصل شد، قرار شد موضوع ساخت آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه‌های عراق در کشور عراق مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر زارع خاطرنشان کرد: در این راستا، برنامه‌ریزی لازم جهت جذب سرمایه‌گذاران کویتی در زمینه احداث مراکز پژوهشی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه‌های عراق صورت می‌گیرد.

وی همچنین گسترش ارتباط و رفت‌وآمد استادان و پژوهشگران ایرانی و عراقی را مستلزم ایجاد زیرساخت‌های لازم دانست و گفت: در دیدار رئیس دانشگاه تهران و دکتر عادل عبدالمهدی رئیس شورای مستقل توسعه عراق، قرار شد این شورا جهت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای سفرهای اساتید و پژوهشگران ایرانی به عراق که در قالب سفر علمی و فرصت‌های مطالعاتی انجام می‌شود، کمک کنند.

رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران همچنین درباره انجام هماهنگی‌هایی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق به منظور تسهیل سفر اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران به این کشور، اظهار کرد: قرار شد بسته‌های سفر به عراق ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران به همراه تسهیلات و تخفیف از طریق دفاتر خدمات مسافرتی مهیا شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مرندی معاون بین‌الملل، دکتر محمود کمره‌ای معاون آموزشی و دکتر حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در جریان سفر به کشور عراق، زمینه‌های گسترش همکاری‌های علمی و دانشگاهی دانشگاه تهران با دانشگاه‌های عراق را بررسی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران ايران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید