Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از پشت صحنه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» اثر ماندگار اصغر فرهادی در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. صفحه فیلم امروز با انتشار این فیلم، در توضیح آن نوشت: در دقیقه هفتاد «جدایی نادر از سیمین» (اصغر فرهادی ۱۳۸۹) حجت (شهاب حسینی) در واکنش به حرف قاضی که از او می خواهد دادگاه را ترک کند؛ غرق در خشم و استیصال با سر به در ورودی می کوبد و واقعا آن را سوراخ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت که در فیلمنامه نبود و توسط شهاب حسینی به شکل بداهه اجرا شد. همه حاضران صحنه در تشویق این اجرا برای او دست زدند و فرهادی پیشانی‌اش را بوسید. همین برداشت در فیلم استفاده شد و حسینی با استفاده از یخ به صحنه برگشت و نگذاشت کار تعطیل شود.

شهاب حسینی برای ایفای نقش حجت در این فیلم برنده دیپلم افتخار جشنواره فجر و تندیس جشن بزرگ سینمای ایران و خرس نقره بهترین بازیگر جشنواره برلین شد.

کد خبر 682797 برچسب‌ها اصغر فرهادی کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر)

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اصغر فرهادی کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران شهاب حسینی بازیگر اصغر فرهادی شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو