Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود افزایش قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد کیفیت و وزن نان ها در تنور خبازی ها بیات شد تا مردم پیگیر اجرایی شدن طرح فروش نان کیلویی در این استان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کیفیت پائین و کم فروشی محصول برخی از نانوایی های استان کهگیلویه و بویراحمد بود تا با بهانه پائین بودن قیمت از آذر ماه سال گذشته نان گران در تنور برشته تر شود و مسئولان قول دهند که کیفیت افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش قیمت نان متاسفانه کیفیت نان در خبازی های کهگیلویه و بویراحمد با وجود قول های متولیان بالا نرفته و کم فروشی در وزن چانه ها به آن هم اضافه شد.

از اردیبهشت امسال دولت در طرحی نو فروش کیلویی نان به جای فروش عددی را به عنوان پیشنهادی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان مطرح کرد تا این طرح اکنون در 4 استان کشور  با رضایت شهروندان این استان ها در حال اجرا باشد.

اگر چه طرح نان کیلویی سالهاست در نانوایی های صنعتی اجرا می شود و مردم نسبت به این موضوع رضایت دارند چرا که با فروش کیلویی جلوی کم فروشی گرفته شده است.

آرد فروشی، آب رفتن وزن چانه، کیفیت پائین بعد از پخت، ترش و غیره قابل مصرف شدن زود هنگام نان مهمترین گلایه های مردم استان نسبت به وضعیت خبازی ها  دارند و با وجود اینکه قیمت نان افزایش یافته است اما به دلیل کیفیت پایین حجم دورریز آن بیش از گذشته شده!

شکی نیست با فروش کیلویی نان علاوه بر اینکه جلوی کم فروشی ها گرفته می شود به نوعی هوشمند سازی در خدمات نانوایی ها شده  و به راحتی جلوی فروش ارد یارانه ای که حق مردم است نیز گرفته می شود و دیگر نمی توان شاهد قاچاق این کالای گرانبها باشیم.

اگر چه ممکن است برخی از نانوایی ها با پخت خام برخی از نان ها مثل سنگگ و نان بربری به نوعی نان با وزن سنگینتری را بفروشند اما ضرورت پایش از سوی متولیان باید افزایش یافته و به طور حتم مشتری یک بار فریب خورده و دیگر طالب نان خام و خمیر نخواهد بود و این وسط خود نانوا متضرر می شود.

شهروندان یاسوجی بارها در تماس با دفتر پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس پیگیر فروش نان کیلویی در استان بودند و همانطور که گفته شد این طرح فعلا در 4 استان در حال اجرا بوده و این رسانه در نظر دارد از طریق صنف خبازان و صمت کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را پیگیری و به اطلاع مخاطبان برساند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فروش کیلویی نانوایی ها کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد