Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:45:50 GMT

سرمایه‌گذاری شرکت بازیافت پلاستیک ترکیه ای در ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۴۱۹۴

سرمایه‌گذاری شرکت بازیافت پلاستیک ترکیه ای در ایران

شرکت ترکیه ای - ایرانی "نیک پلاست" با نام تجاری گارانتی پلاستیک، به عنوان یکی از فعالان صنعت بازیافت پلاستیک و تولید کننده گرانول فعالیت می کند. گارانتی پلاستیک با تکیه بربهترین تکنولوژی روز اروپا، از سال 1397 فعالیت خود را در کشور ایران آغاز نموده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گارانتی پلاستیک، شرکت گارانتی پلاستیک، به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان مواد بازیافتی پلیمری صنایع پلاستیک، پیشگام ارتقا صنعت بازیافت پلاستیک کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات گرانول پلاستیک به اروپا و کشورهای آسیایی

 در این راستا، شرکت گارانتی پلاستیک توانسته با صادرات گرانول پلاستیک به اروپا و کشورهای همسایه آسیایی نه تنها با ارز آوری به کشور، بلکه با ممانعت خروج ارز، کمک شایانی در جهت ارتقا اقتصاد کشور انجام داده است. شرکت گارانتی پلاستیک با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی روز اروپا، محصولات پلاستیکی با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارآفرینی در شرکت گارانتی پلاستیک

جناب آقای "الیاس کان" یکی از کارآفرینان از کشور ترکیه، به عنوان مالک اصلی شرکت گارانتی پلاستیک، به خوبی توانسته است تا به همراه شرکای خود از سال 1397 در راستای تولید گرانول پلاستیک بازیافتی (انواع گرانول پلی اتیلن، انواع گرانول پلی پروپیلن و پودر جاذب) فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه در این نوع فعالیت، عمده مشکل تولیدکنندگان تامین ضایعات پلاستیک می باشد، این شرکت در وهله اول برای تامین مواداولیه مورد استفاده، اقدام به مذاکره و توافق با کارخانه‌های متعدد نموده است. در این راستا حجم تولید این کارخانه‌ها نیز بررسی گردیده و تامین کنندگان با حجم تولید بالا انتخاب شده‌اند.

واحد صنعتی گارانتی پلاستیک  با استقرار نیروی کار خود در محل کارخانه فروشنده، اقدام به تفکیک و کاهش حجم ضایعات پلاستیک طی عمل پرسینگ می‌نماید. سپس ضایعات خریداری شده به صورت پرس شده به محل کارخانه ارسال می‌شود و  وارد چرخه بازیافت  از مرحله صفر تا صد کرده و  ضایعات پلاستیکی تبدیل به انواع گرانول پلی اتیلن نایلون، پلی پروپیلن تزریقی و سایر گرانول‌ها می‌گردد.

در ادامه به سراغ معرفی گرانول‌های بازیافتی تولیدی شرکت گارانتی پلاستیک می‌رویم.

گرانول پلی اتیلن:

گرانول پلی اتیلن یکی از پر مصرف‌ترین گرانول‌ها می‌باشد. بزرگترین گروه ضایعات پلاستیک متعلق به گرانول پلی اتیلن است که برای ساخت کیسه‌ها، دبه‌ها، قاشق‌های پلاستیکی و بطری‌های شیر و غیره به کار می‌رود. پلیت اتیلن‌ها به دو صورت چگالی بالا و چگالی پایین ساخته می‌شوند که می‌توانید با توجه به کاربرد گرانول پلی اتیلن، نوع مناسب را برگزینید. قیمت گرانول پ لی اتیلن نیز به نوبه‌ی خود به روش ساخت و کیفیت آن‌ها بستگی دارد. دقت کنید که قبل از خرید گرانول پلی اتیلن، مشاوره ی لازم را دریافت نمایید.

گرانول پلی پروپیلن:

گرانول پ پ یا گرانول پلی پروپیلن، دومین گرانول پر مصرف در صنایع ضایعات پلاستیک است. با توجه به ساختار متفاوت خود نام پلی پروپیلن را روی این پلیمر نهاده‌اند. از نظر ظاهری نمی‌توان تفاوت چندانی میان گرانول pe و گرانول pp قائل شد. اما بدیهی است با توجه به ساختار متفاوتی که دارند، خواص و کارکردهای متفاوتی را نیزمنتهی شوند. شکل ظاهری گرانول پ پ، همانند سایر گرانول پلاستیک‌ها گلوله‌ای است. کاربرد گرانول پلی پروپیلن(pp) که با نام پ پ نساجی و یا پ پ شیمیایی نیز شناخته می‌شوند، متفاوت است. گرانول پلی پروپیلن در صنعت، برای تولید 6 دسته از محصولات پلاستیکی استفاده می‌شود که در ادامه اجمالا توضیحاتی داده می‌شود.

از گرانول پ پ شیمیایی برای تولید الیاف یا فیبر، گرانول پلی پروپیلن بادی (تولید مخازن، قوطی‌ها و بطری‌های پلاستیکی)، تولید فیلم و یا شیت (شیت‌های بسته‌بندی و یا فیلم‌های گرافیکی)، پایپ (لوله‌های انتقال آب گرم و یا لوله‌های آب و فاضلاب) و روکش‌های پلاستیکی به کار می‌رود. فیمت گرانول پ پ نیز با توجه به نوع ساخت متفاوت است.

نکات قابل توجه در خرید گرانول پلاستیک

یکی از نکات قابل توجه در خرید گرانول پلاستیک که می بایست به آن توجه کرد؛ ظاهر بیرونی یکنواخت و بدون ترک و یا بدون حفره به همراه رنگ شفاف است. چرا که شفاف بودن رنگ گرانول پلاستیک تایید کننده ی کیفیت بالا درفرایند تولید آن است.

در این راستا، گارانتی پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گرانول، بهترین قیمت  گرانول پلاستیک و کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای خرید گرانول و اطلاع از بهترین قیمت گرانول پلی اتیلن و قیمت گرانول پ پ، می‌توانید از طریق وب سایت  Garantiplasik.ir اقدام نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرانول پلاستیک خرید گرانول گرانول پ پ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ

جعفر قادری، عضو هیات رئیسه کمیسیون جهش و رونق تولید در مورد اینکه اقتصاد دانش بنیان مهمترین مسیر تداوم مشارکت مردم در جهش تولید است، گفت: مزیت شرکت های دانش بنیان این است که متکی بر سرمایه فیزیکی نیستند و متکی به سرمایه انسانی هستند و نیروهای صاحب سرمایه و نیروهای  تحصیل کرده و قشرهای متخصص ما هستند و برای اینکه از اینها استفاده کنیم باید آنها را در فعالیت های اقتصادی مشارکت دهیم و از ظرفیت شان بخوبی استفاده کنیم. هرچه وسیع تر باشد مشارکت در رونق و جهش تولید نیز بیشتر می شود.

وی اظهار کرد: اهمیت دادن به شرکت های دانش بنیان چند مزیت دارد یکی اینکه نیاز ما به کشورهای پیشرفته را کم می کند و زوده بازده هستند و نیاز به سرمایه کمتر دارند.

قادری بیان کرد: توجه به شرکت های دانش بنیان و مشارکت آنها در تولید با عدالت اجتماعی سازگار تر است.  قشرهایی که صاحب دانش فنی هستند در گروه های مختلف جامعه حضور دارند و خود همین رقابتی برای مزیت رقابتی ایجاد می کند و مزیت نسبی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  این دانش بنیان ها برای ما مزیت رقابتی را زیاد می کنند، زنجیره ارزش را تکمیل می کنند و از جنبه های مختلفی توجه به دانش بنیان ها می تواند گره گشا باشد.

وی در پایان گفت: توسعه اقتصاد دانش بنیان و حضور موثر آن ها در صنعت برای ما مزیت مهم تکنولوژیک و همچنین افزایش رقابت پذیری صنعتی فراهم خواهد کرد. بهترین مسیر برای توسعه زنجیره ارزش صنایع ورود بخش مردمی اقتصاد دانش بنیان و شرکت های توانمند این حوزه در جهت تحقیق و در نهایت توسعه فناوری و تجهیزات در جهت تکمیل زنجیره ارزش است تا شاهد جهش تولید از محل حضور دانش بنیان ها در صنعت باشیم

دیگر خبرها

  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز