Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور درباره چگونگی بازگشت اموال مالباختگان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی اظهار داشت: اموال مردم فعلا در محل امنی نگهداری می‌شود تا رسیدگی قضایی صورت بگیرد.
دادستان کل کشور تصریح کرد: بعد از رسیدگی قضایی، براساس آنچه از مالکیت افراد احراز شود اموال قطعا به آنها استرداد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خصوص اقدام پلیس گفت: تابه حال اقدام پلیس خوب بوده و انشالله به نتیجه مطلوب برسد.
گفتنی‌ است، در بامداد روز سیزدهم خرداد سارقان به صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه دستبرد زده و بعد از تخریب ۲۵۰ صندوق محتویات ۱۶۸ صندوق را غارت کردند.

در ادامه پلیس در ۴۸ ساعت توانست سارقان را شناسایی و ۱۳ سارق را دستگیر کند.

گفتنی است بخش قابل توجهی از اموال مسروقه شامل سکه طلا، جواهرات، پول و ارز از سارقان کشف و ضبط شد.

 

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ۲ نفرآقا و خانم غیربومی که اقدام به سرقت و کش روزنی طلا از طلا فروشی‌های سطح شهرستان‌های پارس اباد و مشگین شهر کرده بودند، با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا‌های مسروقه از آنها کشف شد.
وی افزود: در حال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در این زمینه پرونده قضائی تشکیل شده و بررسی‌های بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟