Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:07:20 GMT

۶۰ درصد محورهای روستایی نهاوند آسفالت نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۴۳۶۷

۶۰ درصد محورهای روستایی نهاوند آسفالت نیست

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ۶۰ درصد محورهای روستایی نهاوند آسفالت نیستند و از نظر کیفت مشکل دارند.

به گزارش ایسنا، ضرغام احمدوند روز یک‌شنبه ۲۲ خرداد در جلسه حمل‌ونقل و شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار کرد: بیشتر محورهای روستایی شهرستان نهاوند از نظر کیفیت و امکانات و تجهیزات ایمنی با مشکل مواجهه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکثر راه‌های روستایی ما در شهرستان نیاز به آسفالت و نصب نیوجرسی و تامین روشنایی دارند و همین مشکلات باعث شده که محورهای روستایی نهاوند حادثه‌خیز شوند.

احمدوند ادامه داد: جلسه شورای ترافیک شهرستان از جلسات بسیار مهم شهرستان است و باید این جلسات منظم برگزار و دستگاه‌های که در این جلسه حضور ندارند باید جواب‌گو باشند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مصوبات این جلسه باید پیگیری و اجرا شود و در صورت اجرا نشدن دستگاه‌های متولی مصوبات باید پاسخگو باشند و علت را بیان کنند.

 احمدوند تاکید کرد: با توجه به اهمیت جلسه حمل‌ونقل و شورای ترافیک باید یک کمیته‌ی فنی برای این کارگروه تشکیل بدهیم و نظرات کمیته را برای اجرای مصوبات در نظر بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار راه روستایی اسفالت راه روستایی استانها شهرستانها محورهای روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست