Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته تعداد بیماران کرونایی استان در بخش سرپایی صفر بوده است و روند کاهشی تعداد بیماران در استان همچنان تداوم دارد.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده و مجموع فوتی‌های این ویروس کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگرچه روند شیوع کرونا در استان نزولی است و تعداد بیماران به کمترین حد خود رسیده است اما توصیه می‌شود دستورالعمل‌های بهداشتی تا مهار کامل این ویروس رعایت شود.

احمدی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۹۶ هزار و ۱۱۳ مورد تست کرونا گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۹۶ هزار و ۸۶۹ مورد تست pcr بوده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگبندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های لردگان و فارسان در وضعیت آبی و دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی