Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اروند کنار در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا؛ ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون اعضای هیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اروندکنار تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل مختار نماینده آبادان به عنوان رئیس این هیات، محمد مولوی و قاسم ساعدی به عنوان نواب اول و دوم و همچنین علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به عنوان  دبیر هیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اروند کنار انتخاب شدند. مهم ترین محورهای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اروندکنار به مسائل مختلف در حوزه شهرداری اعم از عمرانی، خدماتی و پسماند باز می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون رئیس مرکز پژوهش های مجلس حضور یافت و پیرامون اولویت هایی که کمیسیون در حوزه قانون گذاری و نظارت دارد، بحث و بررسی صورت گرفت. با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب بر تقویت حوزه کارشناسی مرکز پژوهش‌ها اعضای کمیسیون به بیان مطالب و چالش‌های پیش روی مرکز پژوهش‌ها پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحقيق و تفحص شهرداری آبادان کمیسیون امور داخلی کشور کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ریزش ساختمان مترو پل آبادان تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳