Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی در توضیج جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد که گزارشی از روند مذاکرات و تاثیر قطعنامه ضدایرانی شورای حکام بر مذاکرات ارائه کرد.

وی توضیح داد: مذاکرات مسیر خاص خود را دارد اما قطعنامه شورای حکام هم بر آن تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران با جدیت و حسن نیت وارد گفت و گو با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد انتظار صدور قطعنامه خلاف توافقات ایران و آژانس را نداشتیم. هرچند این قطعنامه محتوای محکم و خاصی ندارد و به نظر یک توصیه است که برای ما حائز اهمیت نیست.

عباس زاده مشکینی اضافه کرد: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور این قطعنامه دنبال ژست اقتدار و همگرایی با غربی‌ها و آمریکا بود به همین دلیل قطعنامه مصوب از هیچ جایگاه قانونی و بین المللی برخوردار نیست.

وی همچنین از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون با اصلاح این قانون موافقت کردند و لایحه برای بررسی ث قرار گرفتن در دستور صحن علنی به هیات رییسه ارجاع شد.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سه‌شنبه تایید کرد که مدیرکل این نهاد رافائل گروسی برای دیدار با مقامات ایرانی ششم تا هفتم مه (۱۷-۱۸ اردیبهشت) به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بهروز کمالوندی دیروز از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران در ا‌وایل هفته آینده خبر داد.

براساس اعلام کمالوندی، مدیرکل آژانس در این سفر ضمن شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران با مقامات ایرانی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران قرار است ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد