Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@18:23:43 GMT

پرسپولیس 11- 6 از استقلال پیش افتاده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۴۹۱۶

نگاهی داریم به آمار قهرمانی تیم ها در سال های برگزاری منظم لیگ حرفه ای

لیگ های فوتبال ایران از سال 1370 کاملا منظم شده است و در این 31 سال 31 دوره مسابقات لیگ در ایران انجام شده است.

به گزارش طرفداری، لیگ فوتبال ایران البته در سال 69-68 هم برگزار شد اما ادامه مسابقات به جای برگزاری در سال 70-69 در سال 71-70 برگزار شد یعنی مسابقات باز هم تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی مابین سالهای 57 تا 68 هم لیگ تعطیل شد و بر این اساس مسابقات فوتبال لیگ ایران تنها 31 سال است که منظم شده.

در 31 دوره برگزاری این مسابقات، تیم پرسپولیس با 11 قهرمانی رکورد دار حضور در لیگ های متوالی فوتبال ایران است و تیم استقلال هم در مدت زمان مورد نظر صاحب 6 قهرمانی شده است.

سالهای برگزاری لیگ های منظم در فوتبال ایران و قهرمان هایش عبارتند از:

770: پاس در لیگ اول آزادگان 71: پاس در لیگ دوم آزادگان 72: سایپا در لیگ سوم آزادگان 73: سایپا در لیگ چهارم آزادگان 74: پرسپولیس در لیگ پنجم آزادگان 775: پرسپولیس در لیگ ششم آزادگان 776: استقلال در لیگ هفتم آزادگان 777: پرسپولیس در لیگ هشتم آزادگان 778: پرسپولیس در لیگ نهم آزادگان 80-79: استقلال در لیگ دهم آزادگان 81-80: پرسپولیس در لیگ اول حرفه ای 82-81: سپاهان در لیگ دوم حرفه ای 83-82: پاس در لیگ سوم حرفه ای 84-83: فولاد در لیگ چهارم حرفه ای 85-84: استقلال در لیگ پنجم حرفه ای 86-85: سایپا در لیگ ششم حرفه ای 87-86: پرسپولیس در لیگ هفتم حرفه ای 88-87: استقلال در لیگ هشتم حرفه ای 89-88: سپاهان در لیگ نهم حرفه ای 90-89: سپاهان در لیگ دهم حرفه ای 91-90: سپاهان در لیگ یازدهم حرفه ای 92-91: استقلال در لیگ دوازدهم حرفه ای 93-92: فولاد در لیگ سیزدهم حرفه ای 94-93: سپاهان در لیگ چهاردهم حرفه ای 95-94: استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم حرفه ای 96-95: پرسپولیس در لیگ شانزدهم حرفه ای 97-96: پرسپولیس در لیگ هفدهم حرفه ای 98- 97: پرسپولیس در لیگ هجدهم حرفه ای 99-98: پرسپولیس در لیگ نوزدهم حرفه ای 1400-1399: پرسپولیس در لیگ بیستم حرفه ای 01-00: استقلال در لیگ بیست و یکم حرفه ای

مجموع: پرسپولیس 11 قهرمانی، استقلال 6 قهرمانی، سپاهان 5 قهرمانی، سایپا 3 قهرمانی، پاس 3 قهرمانی، فولاد 2 قهرمانی، استقلال خوزستان یک قهرمانی

اخبار داغ 

مذاکره پرسپولیس با بازیکن غیرمجاز! ملاقات فرهاد مجیدی و رضا گوچی در امارات / عکس عصبانیت میکل آرتتا از بلاتکلیفی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حسن صالح حمیدزیچ: لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و خوشحالیم که او را در تیم خود داریم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس در لیگ استقلال در لیگ سپاهان در لیگ فوتبال ایران حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!