Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نزدیک شدن انتخابات میان دوره ای آمریکا و نیاز برای کاهش قیمت نفت، واشنگتن احتمالا چشم خود را روی ورود بیشتر نفت ایران به بازار ببندد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، بزرگ ترین گروه تجاری مستقل نفت خام در جهان اعلام کرد، با توجه به نزدیک شدن انتخابات میان دوره ای آمریکا و نیاز برای کاهش قیمت نفت، واشنگتن احتمالا چشم خود را روی ورود بیشتر نفت ایران به بازار بدون احیای توافق هسته ای 2015 ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اظهارات درحالی بیان شده است که ادعا می‌ شود، مذاکرات میان آمریکا و ایران به بن بست رسیده اما با این وجود، تهران خود را برای بازگشت به بازارهای جهانی آماده می کند.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه در توئیتی مدعی شده است: «احتمال دستیابی به توافق و بازگشت به برجام در حال کاهش است.»

کمبود نفت،افزایش قیمت

پس از اینکه عربستان قیمت نفت خود را افزایش داد و این نشانه ای از افزایش تقاضاست، قیمت نفت بالا رفت.

قیمت نفت خام آمریکا پس از اینکه به بالاترین سطح در 3 ماه گذشته رسید، در نزدیکی 120 دلار در هر بشکه معامله شده است.

عربستان قیمت نفت فروشی خود در آسیا در ماه جولای را افزایش داد.

ایران با وجود تحریم ها، صادرات نفت خود را امسال افزایش داده است. اگر توافق جدیدی منعقد شود، صادرات نفت ایران 500 هزار تا یک میلیون بشکه نفت در روز افزایش خواهد یافت.

 اخیرا، منابع آگاه خبر دادند، شرکت انی ایتالیا و رپسول اسپانیا اجازه صادرات نفت ونزوئلا به اروپا را دریافت کرده اند.

در پی این گزارش، تحریمهای آمریکاعلیه ایران نه تنها تاثیری بر ایران نذاشته بلکه باعث شده است که ایران توانمندتر از قبل شده و شریطی بوجود آمده که آمریکا نیازمند به ایران شده است. تحریم های آمریکا ایران را قوی تر کرد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ایران قیمت نفت نفت واشنگتن نفت ایران قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد