Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به نقل از وزیر نیرو گفت: مدیریت لازم برای کاهش خاموشی‌ها صورت گرفته و برق صنعتی فقط یک بار در هفته و به‌مدت ۱۱ ساعت قطع می‌شود.

به گزارش مشرق، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات جلسه عصر امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد ماه) این کمیسیون با بیان اینکه در این نشست موضوع علت قطعی برق صنایع کشور مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: براساس گفته وزیر نیرو اکنون در حال مدیریت مصرف برق در ۴ حوزه ادارات، خانه‌ها، کشاورزی و صنعت هستیم؛ با تغییر ساعت کار ادارات تلاش شده موضوع مدیریت مصرف برق در دستورکار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره قطعی برق در صنایع نیز اضافه کرد: شبکه‌های واحدهای صنعتی یک روز در هفته از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خاموشی خواهند داشت اما ۵ صبح تا ۱۱ صبح می‌توانند به فعالیت بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: براساس توضیحات ارائه شده در جلسه امروز ممکن است کارکرد برخی صنایع بزرگ برای یک ماه به صفر برسد که مدیریت شده در این مدت اورهال صنایع انجام گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: به گفته وزیر نیرو، شرایط فعلی به دلیل حُسن مدیریت در این وزارتخانه نسبت به سال قبل بهتر شده زیرا در سال گذشته مردم باید قطعی برق ۴ ساعته را تحمل می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین در تشریح دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن از بررسی طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده این شورا خبر داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت شورای نگهبان کمیسیون صنایع مجلس مجلس یازدهم کمیسیون صنایع و معادن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر