Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل الجزایر از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده‌سازی خود را در دوحه قطر برپا کرده، در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر خواهد رفت که این دیدار از ساعت 22:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه نادی القطر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترکیب تیم ایران را برای این بازی مشخص کرد که به این ترتیب امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی، امید نورافکن، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده، سردار آزمون علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی از ابتدا برای ایران بازی خواهند کرد.

نکته جالب توجه در این دیدار، بازگشت امیر عابدزاده به چارچوب دروازه است که پس از دیدار رفت مقابل لبنان و با اشتباه علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و در نهایت با اشتباه خودش مقابل کره جنوبی، بار دیگر جای خود را به بیرانوند داد. با این حال برای دیدار دوستانه با الجزایر، اسکوچیچ بار دیگر از عابدزاده درون دروازه استفاده کرده است.

حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی فوتبال در قطر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال الجزایر دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی فوتبال الجزایر دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی فوتبال ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان