Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،علیرضا دولت آبادی روز یکشنبه در گردهمایی مسوولان کانون های مساجد گچساران اظهار داشت: این میزان اعتبار براساس میزان فعالیت کانون های کهگیلویه و بویراحمد بین آنان توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین در سال مالی جاری ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کانون های مساجد این استان به ابزارهای مورد پیش بینی شده بود که ۴۰درصد از این اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اعتبار برای خریداری تجهیزاتی مانند قفسه، کتاب، دوربین عکاسی،میز،صندلی و سایر وسایل مورد نیاز تخصیص یافته است.

دولت آبادی تصریح کرد: طرح فهما (سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران)مهمترین برنامه فرهنگی در حال اجرای کانون های فرهنگی مساجد استان است که نقش مهمی در جذب نسل جوان به مساجد دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی مساجد از  سال۷۲تاکنون  فعال دارد ابراز داشت: طرح فهما با پیش بینی ۴۲فعالیت در موضوعات مختلف باعث رونق حضور جوانان در مساجد شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گچساران نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۵۶ کانون فرهنگی در مساجد این شهرستان  فعال است تاکید کرد: بهترین مصداق نقش این کانون ها در اوج همه گیری کرونا و تبدیل این مراکز فرهنگی به کارگاه های  تولید ماسک نمایان شد.

اورنگ نارکی افزود:کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ارزنده ای در رشد و تعالی همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان دارد.

وی عنوان کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر موضوعات فعالیت های اثرگذاری در عرصه فرهنگ اسلامی داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز در این آیین گفت: برای جذب نسل جوان به مساجد نیاز است برنامه های متنوع و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی  شود.

حجت الاسلام هادی خادمی افزود : اختصاص عادلانه فضاهای مساجد به زنان و مردان از نیازهایی است که باید توجه بیشتری به آن شود.

وی بیان کرد: دور کردن مساجد از سلایق سیاسی و تعصبات طایفه ای نیاز دیگری است که ضرورت دارد به آن توجه شود.

در پایان این آیین به مسوولان برتر کانون های فرهنگی مساجد گچساران لوح سپاس و جوایزی اهدا شد.

برچسب‌ها مسجد کهگیلویه و بویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد کهگیلویه و بویراحمد گچساران مسجد کهگیلویه و بویراحمد گچساران کهگیلویه و بویراحمد کانون های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور