Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات لایروبی بندر ریگ به‌زودی اجرایی می‌شود به ساخت طرح‌های بندری در دیر پرداخت و خاطر نشان کرد: ساخت 4 پست اسکله و سوله در بندر دیر به مساحت 300 متر مربع در اولویت است که 140 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: 8 طرح بندری در استان بوشهر برای اجرا در اولویت قرار گرفته است که توسعه بندر ریگ، لایروبی خور و انحراف رود شور در این بندر از آن جمله است و ساخت 4 پست اسکله و سوله در بندر دیر به مساحت 300 متر مربع در اولویت است که 140 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم برآورد شده است.

وی تصریح کرد: احداث موج شکن بندر کنگان اکنون با پیشرفت 62 درصد در حال اجرا است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و استحصال مکان احداث انبار بندر کنگان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شکیبی نسب بیان کرد: برای بندر بوشهر نیز مطالعه و احداث اسکله نفتی در مجتمع بندری نگین پیش بینی شده که در این زمینه کاربرگ اخذ مجوز انجام مطالعه و احداث یک پست اسکله نفتی تهیه و به سازمان ارسال شده است و در بندر گناوه نیز طرح توسعه شامل احداث موج شکن، لایروبی و دیوارکشی بین اراضی از اولویت‌های تعیین شده است و برآورد لایروبی در این بندر حدود یک میلیون مترمکعب پیش بینی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اتمام پروژه اسکله مسافری بوشهر در نیمه نخست امسال شامل احداث ۷ عدد دلفین مهار و یک پلتفرم جهت سوار و پیاده شدن مسافر از دیگر اولویت‌های این اداره کل است که با توجه به پیش بینی استفاده از این اسکله برای جام جهانی فوتبال در قطر با اولویت ویژه ای دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد: در بندر عسلویه نیز پروژه اولویت دار اطاله موج شکن بازوی شرقی، احداث دایک و لایروبی حوضچه جدید از اولویت های سال جاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لایروبی اسکله مسافری بوشهر جام جهانی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین

تین نیوز

ایالت فیلادلفیا آمریکا از لغو سفارش بزرگ ساخت قطارهای خود به شرکت CRRC چین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دولت فدرال فیلادلفیا دلیل این اقدام خود را تاخیر چهار ساله طرف چینی در تحویل ناوگان مورد سفارش خود اعلام کرده است. شرکت CRRC قرار بود ۴۵ رام قطار دو طبقه به راه آهن فیلادلفیا تحویل دهد که به دلیل تاخیر طولانی مدت در اجرای قرارداد، همکاری دو طرف ملغی شده است.

به گفته مقام های راه آهن فیلادلفیا، این قرارداد ۱۸۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ با شرکت CRRC به امضا رسیده و مقرر شده بود که طرف چینی تا سال ۲۰۱۹ نسبت به تحویل قطارهای مورد سفارش آمریکا اقدام نماید. با اینحال، اجرای تعهد CRRC تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده و همچنان خبری از قطارهای مورد سفارش در قرارداد نیست.

به گفته راه آهن آمریکا، شرکت CRRC قراردادهای بزرگ و مشابهی با دولت های محلی شیکاگو، بوستون و لس آنجلس نیز به امضا رسانده که هنوز خبری از تحویل قطارهای یاد شده نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین