Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@19:56:51 GMT

هفتمی شاگردان عطایی تا پایان هفته اول

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۵۹۸۱

هفتمی شاگردان عطایی تا پایان هفته اول

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت ها مقابل تیم ژاپن شکست خورد.

به گزارش ایران اکونومیست، ششمین و آخرین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار امروز گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی که هنوز خستگی دیدار با استرالیا در چهره‌ آن‌ها مشهود بود، در این مسابقه سه بر صفر مغلوب تیم ژاپن باتجربه و آماده شدند.

ژاپنی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ در این دیدار به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود در هفته نخست را جشن بگیرند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و امین اسماعیل‌نژاد استفاده کرد.

مرتضی شریفی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، محمدرضا موذن و محراب ملکی‌سرخی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که با صلاحدید عطایی به میدان رفتند.

ماساهیرو سکیتا، یوکی ایشیکاوا، آکیهیرو یامااوچی، یوجی نیشیدا، ران تاکاهاشی، تایشی اونو درا بازیکنان تیم ژاپن در ابتدای این مسابقه بودند که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و توموهیرو یاماموتو نیز لیبرو این تیم بود. هدایت تیم ژاپن را فیلیب بلین برعهده داشت.

مزوفی تیبور از فنلاند به عنوان داور اول و رنه کارینا نومی از آرژانتین به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از ۱۴ ساعت برگزار کردند که استرالیا را سه بر یک شکست دادند و مقابل ژاپن نیز نتیجه را واگذار کردند تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دهند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: امیرحسین توخته ، امیرحسین اسفندیار ، لیگ ملت‌های والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امیرحسین توخته امیرحسین اسفندیار لیگ ملت های والیبال والیبال ایران لیگ ملت ها تیم ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که اخیراً به مقام قهرمانی جهان دست یافته، صبح چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)