Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

درخواست تبدیل وضعیت ایثارگری
با سلام و خسته نباشید لطفا در مورد تبدیل وضعیت ایثارگری در پتروشیمی‌های منطقه عسلویه واقع در جنوب بوشهر پیگیری کنید هیچ کدام از پتروشیمی‌های منطقه تبدیل وضعیت انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر 

تاخیر در صدور کارت سوخت
از آذر ماه برای دریافت کارت سوخت اقدام کردیم اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. لطفا در مورد کارت سوخت هایی که صادر نمی شود و زمان زیادی برای این کار صرف می شود گزارشی تهیه کنید.

جمع کردن کارت سوخت جایگاه‌ها در جنوب کرمان شهر کهنوج
با سلام خدمت شما خبرنگاران محترم به اطلاع شما برسانم که در شهرستان کهنوج از استان کرمان کارت بنزین جایگاه سوخت را جمع کردند و بنزین آزاد را هم باید با سهمیه بزنیم.

درخواست وام ودیعه مسکن
سلام برای وام ودیعه بانک مرکزی گفته باید اجاره نامه برای سال ۱۴۰۱ باشد آن دسته از مستاجرانی که در پاییز و زمستان گذشته اجاره نامه تنظیم کردند الان به مشکل برخورد کردند. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان