Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:35:12 GMT

برخورد خودرو با تیر چراغ برق  در کرج حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۲۱۶

برخورد خودرو با تیر چراغ برق  در کرج حادثه آفرید

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۴ دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با تیر چراغ برق در بلوار باغستان، کنارگذر شهید ناصربخت خبر داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از *ایستگاه ۱۰۲ و ۱۳۰* به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان با تیر چراغ برق، حاشیه کنار گذر شهید ناصربخت برخورد کرد که منجر به سقوط تیر به روی خودروی مذکور و حریق خودروی شد که با حضور آتش نشانان حریق اطفا و موقیعت حادثه ایمن سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای امداد رسانی به این حادثه *۷ نفر نیروی عملیاتی* به همراه *۲ دستگاه خودرو امدادی* به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 5512859

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج محمد جمشیدی سازمان آتش نشانی بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه دهه کرامت خراسان رضوی سفر استانی میلاد امام رضا ع مشهد اردبیل امام رضا ع ویروس کرونا آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده