Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف زاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۷۱۴۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، اظهارداشت: از این تعداد ۶ هزار و ۲۲۰ فقره توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد ۲ برابری تعداد پرونده‌های تخلف در استان، افزود: صاحبان این پرونده‌ها به ۷۷۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که از این تعداد پرونده تعداد ۶۳۴۰ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد ۶۴۷ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۱۵۶ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.

نجف زاده ادامه داد: شعب رسیدگی کننده به جرایم قاچاق کالا و ارز استان از ۶۴۷ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۵۶۵ فقره رسیدگی و متهمین را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶۹۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در بخش کالا و خدمات نیز از تعداد ۶۳۴۰ فقره پرونده وارده به ۵۵۰۶ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۷۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی و در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از ۱۵۶ فقره پرونده وارده به ۱۴۹ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۹۲۲ میلیون ریال جزای نقدی و پلمپ و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیر مجاز پزشکی محکوم کردند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین، معدوم کردن کالاهای فاسد  برای تعدادی از محکومین خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمپ تعزیرات حکومتی قاچاق کالا میلیون ریال جزای نقدی تعزیرات حکومتی فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل