Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطای عجیب کاپیتان آتزوری روی وینگر انگلستان تا مدت ها سوژه علاقه مندان به فوتبال بود.

اقدام هوشمندانه کیه لینی در دقایق پایانی فینال یورو ۲۰۲۰، ایتالیا را در بازی نگه داشت.

طرفداری| به گزارش گل، جورجو کیه لینی، اسطوره فوتبال ایتالیا که بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را در جریان قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به بازو داشت، درباره صحنه خطای معروف خود در دقایق پایانی دیدار نهایی مقابل انگلستان روی بوکایو ساکا صحبت کرده است: 

خطای من روی ساکا به نماد کل مسابقات یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد (با خنده) و پرکاربردترین کلیشه (meme) تابستان ۲۰۲۱ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق، احتمالاً یکی از تنها اشتباهاتی بود که در طول آن تورنمنت مرتکب شدم؛ دقیقه 90 بود و مقصد توپ پس از آن پاس بلند را پیش‌بینی کردم، تصور کردم می توانم توپ را کنترل کنم تا از زمین بیرون برود و واقعا هم می توانستم این کار را انجام دهم. 

متقاعد شده بودم که می توانم بدنم را بین ساکا و توپ قرار دهم و اجازه دهم توپ از بازی خارج شود اما او به دور من چرخید و فضای خوبی در پشت سر من برای فرار پیدا کرد؛ واکنش من هم این بود که او را به آن شکل متوقف کنم، به خوبی او را گرفتم!

اخبار داغ 

مذاکره پرسپولیس با بازیکن غیرمجاز! ملاقات فرهاد مجیدی و رضا گوچی در امارات / عکس عصبانیت میکل آرتتا از بلاتکلیفی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حسن صالح حمیدزیچ: لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و خوشحالیم که او را در تیم خود داریم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است و همه ما باید برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه به مناسبت روز ملی خلیج فارس در پیامی این روز را به دوستداران میهن اسلامی و خلیج همیشه فارس تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خلیج فارس به لحاظ راهبردی، ملی و زیستی یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود ایران به جهان است و اهمیت این مسئله برای تمام هموطنان، سیاست‌گذاران و تصمیم‌سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی واضح و مبرهن است. خلیج همیشه فارس اصلی‌ترین نماد برای تمامیت ارضی کشورمان است و همه ایرانیان برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده‌اند.

دهم اردیبهشت، روز ملی «خلیج همیشه فارس» را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) در حالی جشن می‌گیریم که این منطقه هم به لحاظ استراتژیک در کانون توجهات و ریل گذاری توسعه مطابق با منویات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله) در خصوص توسعه دریامحور همراه با حفظ و ارتقای زیستگاه‌های بی‌بدیل قرار گرفته است و دولت مردمی انقلابی هم با تمام توان جهت قرارگیری در این مسیر تلاش می‌کند. خلیج فارس به لحاظ زیستی یکی از پرتاب‌وتوان‌ترین زیست بوم‌های دریایی در برابر تغییراتی است که به دست انسان‌ها به آن تحمیل شده است.

به عنوان خادم کوچک ملت در بخش محیط زیست دولت مردمی- انقلابی ضمن تبریک این روز به تمامی دریادلان عزیز و شهیدان پرکشیده به اوج آسمان زیبایی سرزمین اسلامی‌مان که در قعر خلیج همیشه فارس با عزت آرمیده‌اند، به میهن دوستان و هموطنان عزیز یادآور می‌شوم که سلامت زیست بوم خلیج فارس ضامن اصلی پایداری اقتصادی، امنیتی، انرژی و ثبات نه در منطقه بلکه در جهان خواهد بود و ما در دیده بانی از محیط زیست این ارزشمندترین و مهمترین خلیج جهان، خلیج همیشه فارس ذره‌ای قصور نخواهیم کرد. نام کهن سرزمین عزیزم ایران اسلامی به پهنه و تارک خلیج همیشه فارس سربلند و پرافتخار باد. به امید ظهور.»

کد خبر 749048

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند