Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری، مدافع سابق تیم ملی در جایگاه ویژه کنار شجاع خلیل‌زاده بازی را تماشا می‌کند.

بازی ایران-الجزایر حاشیه هایی به همراه داشت.

به گزارش طرفداری به نقل از خبرگزاری فارس، پیش از شروع بازی دوربین تلویزیونی با وجود نشان دادن تصویر حمید استیلی به اشتباه نام او را دراگان اسکوچیچ اعلام کرد.

* با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود بازی بدون تماشاگر برگزار می شود، تعدادی از طرفداران دو تیم در ورزشگاه نادی القطر حضور داشتند و حتی برخی هواداران تیم الجزایر با پرچم فلسطین به استادیوم آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان همراه با هیات همراه خود در ورزشگاه حضور داشت.

* پژمان منتظری، مدافع سابق تیم ملی هم در جایگاه ویژه کنار شجاع خلیل زاده بازی را تماشا می‌کرد.

* پس از اعلام نشدن پنالتی برای الجزایر در دقیقه 27، جمال بالماضی و بازیکنان الجزایر به داور قطری اعتراض کردند.

* به دلیل گرمای هوا، داور در دقیقه 30 یک دقیقه به بازیکنان دو تیم استراحت داد.

اخبار داغ 

مذاکره پرسپولیس با بازیکن غیرمجاز! ملاقات فرهاد مجیدی و رضا گوچی در امارات / عکس عصبانیت میکل آرتتا از بلاتکلیفی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حسن صالح حمیدزیچ: لواندوفسکی تا سال 2023 قرارداد دارد و خوشحالیم که او را در تیم خود داریم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد