Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:49:15 GMT

گل مساوی برای ایران برابر الجزایر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۴۹۳

گل مساوی برای ایران برابر الجزایر

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی به مصاف الجزایر رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک در حال انجام است.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است، برای حضور در این رویداد شامگاه یکشنبه نخستین دیدار تدارکاتی خود را برای تیم ملی الجزایر برگزار کرد که نیمه اول این بازی با شکست یک بر صفر ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه قطر و با حضور کم تعداد تماشاگران برگزار شد، تیم ملی ایران با ترکیب امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفت.

در شرایطی که عنوان شده بود این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما تعدادی از ایرانیان با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کنند.

تیم ملی ایران که نتوانسته بود تاکنون دیدار تدارکاتی را برگزار کند، در اولین دیدار آماده سازی خود انرژی و انگیزه بالایی داشت و در همان دقایق ابتدایی می توانست دروازه حریف را باز کند اما علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶ نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند.

دو دقیقه بعد اشتباه امیر عابدزاده در مهار توپ فرصت را در اختیار حریف قرار داد تا دروازه ایران را باز کند اما مجید حسینی به موقع رسید تا دروازه شاگردان اسکوچیچ بسته بماند.

در دقیقه ۲۶ علیرضا جهانبخش می توانست اولین گل بازی را وارد دروازه الجزایر کند اما بازهم این موقعیت را از دست داد و توپ را به بدن بازیکن حریف کوبید. درون محوطه جریمه ایران رقم خورد و امید نورافکن بازیکن حریف را سرنگون کرد اما داور قطری اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.یک دقیقه بعد صحنه مشکوکی درون دروازه ایران رقم خورد

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران الجزایر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه