Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@03:00:56 GMT

یکی از رزمندگان یگان هوافضای سپاه شهید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۵۰۴

یکی از رزمندگان یگان هوافضای سپاه شهید شد

پاسدار رشید اسلام "علی کمانی" از رزمندگان یگان هوافضا در شهرستان خمین به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید علی کمانی که در حین مأموریت به فیض شهادت نائل آمد روز سه شنبه ۲۴ خرداد در شهر خمین برگزار می‌شود.


روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پاسدار رشید اسلام «علی کمانی» از رزمندگان یگان هوا فضا در شهرستان خمین پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین انجام مأموریت در مسیر سمنان به دامغان بر اثر واژگونی خودرو به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه با عرض تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت ایران اسلامی، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا روز سه شنبه در شهر خمین برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شبی با شهید بعد از نماز مغرب و عشا روز دوشنبه در مصلی شهر خمین برگزار خواهدشد.

«پیام فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی شهادت پاسدار رشید اسلام علی کمانی»

بسم‌الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت پرافتخار پاسدار رشید اسلام «علی کمانی» در حین اجرای مأموریت یگان هوافضای خمین سند ایستادگی، از خود گذشتگی فرزندان غیور و رشید انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگر‌های دفاع از امنیت و حریم مقدس ایران اسلامی و نماد هوشمندی و رسالت شناسی جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی در میدان‌های نبرد و مقابله با توطئه‌ها است.

اینجانب شهادت این پاسدار گرانقدر و مدافع امنیت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران و مردم شهید پرور استان مرکزی و شهرستان خمین تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی ثبات قدم ایران اسلامی به ویژه نیرو‌های مسلح فداکار و دلاور و نسل جوان و آینده‌ساز این سرزمین مقدس در تداوم راه پرفروغ و آرمان‌های بلند آن شهید عزیز را طلب می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت مرکزی هوافضا پاسدار رشید اسلام ایران اسلامی استان مرکزی علی کمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین