Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:48:57 GMT

خانه تکانی اساسی در اردوگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۵۳۳

باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  باشگاه فوتبال پرسپولیس تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرده است.

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

با پایان مسابقات لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تصمیم گرفت تا علاوه بر تغییراتی در کادر فنی این تیم، در لیست بازیکنانش هم تغییرات صورت دهد، که در همین رابطه حامد لک روز گذشته به صورت رسمی از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و چند بازیکن دیگر هم در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارند.

یحیی گل محمدی با چند بازیکن فصل گذشته پرسپولیس برای فصل آینده خداحافظی خواهد کرد.

علی شجاعی، حامد پاکدل، رضا اسدی، مهدی مهدی‌خانی، علیرضا ابراهیمی، شرزود تمیروف، هنانوف، صفروف و سعید آقایی از جمله بازیکنانی هستند که یحیی گل محمدی برای فصل آینده روی آنها حساب نکرده است.

این در حالی است که برخی از این بازیکنان قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده و طبیعتا در این شرایط باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد آنها نخواهد کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

حامد لک روز گذشته به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد و حالا علی شجاعی و سعید آقایی هم به زودی از جمع سرخ‌پوشان جدا می‌شوند. همچنین با عملکرد ضعیف سه بازیکن خارجی، این بازیکنان فصل آینده جایی در جمع پرسپولیسی‌ها نخواهند داشت تا گل محمدی دست به یک خانه‌تکانی اساسی در تیمش بزند.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته می‌شود فصل آینده جایی در پرسپولیس نخواهد داشت، رامین رضائیان است؛ هرچند که شایعاتی مبنی بر تداوم کار او در پرسپولیس به گوش می‌رسد اما با اتفاقاتی که در اواخر فصل رخ داد، احتمال نماندن رامین در پرسپولیس از ماندنش بسیار بیشتر است.

دو خرید مهم برای پرسپولیس !/عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبال فصل آینده گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس